בניית אתר מעוצב לעסק

בניית אתר מעוצב לעסק

לכל אתר יש גם אסתטיקה ולא רק מפרט טכני ותכנות שקובע כיצד ייראה ויתפקד. העיצוב של האתר קובע גם את חוויית המשתמש ואנחנו יודעים היום שזהו חלק חיוני ובלתי נפרד משירות בניית אתר וורדפרס מעוצב לעסק. כשאתם מזמינים בניית אתר אתם צריכים להתעכב עם המתכנן גם העיצוב שלו ולהבין מהו הכיוון שלכם, כדי שלשפה העיצובית של האתר תהיה אחידות והיא תצליח להעביר את המסר והאווירה שאתם רוצים לתת ללקוחות שלכם.

חשיבות העיצוב של האתר

לכל אתר יש תבנית ומפרט טכני. התבנית יכולה להיות קבועה ואפשר לבחור אותה מחנות תבניות שמצאו חן בעיניכם, והיא יכולה לעבור התאמות כדי שתתאים לאתר שלכם. אפשר גם לעצב אתר מההתחלה לפי תבנית שאתם רוצים שתהיה לכם, וזה כבר עניין של מחיר אבל גם יותר עבודה על המסר העיצובי שלכם. יש לעבוד על זה עם מעצב האתר שלכם שיידע לתרגם כל רעיון לתבנית ולמראה שאתם רוצים לאתר שלכם

Web Design Template Copy Space Concept

ידידותיות וקלות בניווט

הנגשת אתר היא לא רק הנגשתו לבעלי מוגבלויות כי אם מושג כללי שמדבר על כך שכל לקוח שלכם יוכל לגשת בקלות לכל מוצר ושירות שאתם מציעים ולקנות אותו. במילים פשוטות יותר, בניית אתר מעוצב לעסק חייבת לקחת בחשבון את התהליך הבסיסי של קנייה ולהפוך אותו לפשוט ונגיש. מעצבי אתרים יודעים כיצד לתת לכל גולש את התחושה שהוא מגיע לאתר ידידותי וקל לניווט ולהבנה, וזה חלק מהניסיון שלהם בהנגשת אתרים לכל קהל.

אפיון אישי

אפיון אישי של העיצוב צריך להיות בעל צבעים אחידים לאורך כל השיווק שלכם, מהדפסת עלונים ומוצרי פרסום ועד ההקמה של האתר שלכם. זה לא רק מקל על לקוחות לדעת שהגיעו למקום הנכון, אלא זה גם מבטיח להם שאתם עצמכם יציבים ואמינים ואפשר לסמוך על העקביות שלכם. זה בדיוק מה שעיצוב עושה למענכם כשאתם בוחרים שפה ואלמנטים עקביים במתווה עיצוב ובבחירת הקווים שמאפיינים את האתר והמוצר שלכם.

השראה ורעיונות

אם טרם חשבתם על עיצוב אתר חפשו השראה ורעיונות באתרים של מתחרים או אתרים דומים ואחרים שמצאו חן בעיניכם. שאלו את עצמכם מה מדבר אליכם הכי הרבה באתר כזה ולמה אתם רוצים לשחזר ולקחת משם רעיונות. כשתשבו עם מעצב האתר הוא ינסה להבין מכם מה בדיוק מצא חן בעיניכם ולהטמיע גם אצלכם את רוח הדברים. ההשראה יכולה לבוא מאתרים בחו”ל או בישראל ובלבד שתדייקו בהעברת המסר. 

חשוב להיות ברור

עיצוב אתר חייב להיות ברור. למשל, אי אפשר להתפזר יותר מדי במסרים סותרים מבחינה עיצובים ולשגע את העין בעומס כשקהל היעד שלכם מחפש אתר סולידי יותר. מעצבים מנוסים יודעים להעביר את רוח הברים ואת חשיבות הערכים שלכם גם באלמנטים העיצוביים שהם בוחרים לאתר שלכם וכדאי להבין מהם למה זה חשוב להיות ברור ועקבי גם בעיצוב.

תגובות