תלמידת אולפנית הראל ותלמיד לאה גולדברג נמצאו מאומתים לקורונה

מאת: אירית מרק

ביום שישי 18.07, דווח כי תלמיד כיתה ב’3 בבית הספר לאה גולדברג נמצא מאומת לנגיף הקורונה. כמו כן, הבוקר דווחו כי תלמידת כיתה ב’2 באותו בית הספר נמצאה אף היא מאומתת לנגיף.
השניים שהו לאחרונה בבית הספר בתאריך 15.07. בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית ומיפוי של כל מי שבא במגע קרוב עם התלמידה והתלמיד ואלה יעודכנו בהמשך על ידי החברה לתרבות הפנאי.

בגין מסגרת שנסגרה בשל הקורונה, יזוכו ההורים עבור הימים בהם לא מתקיימת פעילות. עד לקבלת תוצאות הבדיקות של כל מי שבא במגע קרוב עם התלמיד,-כל ילדות וילדי כיתה ב’2 ו-ב’3 יישארו בבתיהם ולא יצאו לפעילויות ו/או חוגים, ואנו נעדכנכם בכל שינוי ו/או התפתחות.

הבוקר, ראשון 19.07, דווח כי תלמידת כיתה י”ב בתיכון אולפנית הראל נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה. התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום חמישי 16.07, בין השעות 12:00-15:00. בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית ומיפוי של כל מי שבא במגע קרוב עם התלמידה ואלה יעודכנו בהמשך על ידי אגף החינוך העירוני. כל תלמידות הכיתה והמורות שנכחו באותן שעות (התקיימה בגרות בתנ”ך) יישארו בבתיהן* ולא יצאו לפעילויות ו/או חוגים.

בכפר סבא רשומים הבוקר 183 חולי קורונה. בנוסף, בעיר 289 מאותמים לקורונה. ביממה האחלרונה נערכו כ- 400 בדיקות קורונה. בעיר יש קרוב ל-600 השוהים בבידוד.

עד כה נרשמו 100 מחלימים מהקורונה.

דופלקסי בלעדי בכפר סבא הירוקה 60 הזמר העברי – דופלקס לופט 6 חדרים בעיצוב ואדריכלות ברמה גבוהה?6 חדרים מרווחת…

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום שלישי, 30 ביוני 2020

 

תגובות