נח גרינוולד (תושב כוכב יאיר), משנה למנכ”ל CFO מלונות דן הודיע על פרישה

נח גרינוולד, משנה למנכ”ל (CFO) מלונות דן הודיע על פרישה לאחר 49 שנים בחברת מלונות דן ויסיים את תפקידו לקראת ראש השנה התשפ”א. נח גרינוולד הינו תושב כוכב יאיר

נח גרינוולד צילום סיון פרג’ (1)

גרינוולד, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, החל את דרכו הארוכה והמרשימה בחברת מלונות בשנת 1972 באגף הכספים בתפקיד עוזר לחשב החברה.

לאורך השנים גרינוולד ביצע מספר תפקידים מרכזיים באגף הכספים של חברת מלונות דן החל ממנהל מחלקת אשראי וגביה של החברה, חשב החברה, סמנכ”ל הכספים ועד לתפקידו הנוכחי כמשנה למנכ”ל CFO מלונות דן.

גרינוולד ביצע לאורך השנים מספר תפקידים ציבוריים בהתנדבות, כגון: חבר הנהלת “יובל” האנסמבל הישראלי לחזנות ומוסיקה יהודית, חבר הועד הפועל של עמותת “עמך” התומכת בניצולי שואה, חבר מועצה מקומית כוכב יאיר וחבר הנהלה בעמותת “מדרשיית נעם”.

מיכאל פדרמן, יו”ר דירקטוריון חברת מלונות דן אמר: “נח גרינוולד הוא אחד מעמודי התווך של חברת מלונות דן כבר מספר עשורים ויש לו זכויות רבות בהצלחתה של החברה והפיכתה לרשת מובילה בענף המלונאות בישראל. אני מלא הערכה על המקצוענות של נח, הידע העצום שלו בתחום הכספים ומעל הכל החברות והשותפות לדרך. אני רוצה להודות לנח בשמי ובשם משפחת מלונות דן על תרומתו הרבה להצלחתה של החברה ומאחל לו הצלחה גדולה בדרכו החדשה.”

רונן ניסנבאום, מנכ”ל מלונות דן אמר: “נח תרם רבות להפיכתה של מלונות דן לחברה מצליחה עם איתנות פיננסית, תוך הקפדה על מקצוענות ויושרה. הוא ניהל ביד רמה את אגף הכספים של החברה כשלאורך השנים ביצע את כל התפקידים המשמעותיים ביותר באגף. בשנים האחרונות נעזרתי רבות בניסיון העצום של נח ועם הכניסה שלי לתפקיד כמנכ”ל הערכתי את הידע והתמיכה שלו שסייעה לי להשתלב בצורה הטובה ביותר ועל כך אני מודה לו מקרב הלב ומאחל לו הצלחה רבה.”

נח גרינוולד, משנה למנכ”ל (CFO) מלונות דן אמר: “לאחר 49 שנים בחברת מלונות דן החלטתי שהגיע הזמן לפרוש לגמלאות ולצאת לנוח. חברת מלונות דן הפכה לי לבית, כשאת רוב חיי הבוגרים ביליתי באגף הכספים של החברה שם כיהנתי בכל תפקיד אפשרי. אני שמח להשאיר אחריי חברה עם איתנות פיננסית ואופק כלכלי יציב, על אף התקופה המאתגרת של משבר הקורונה. אני מודה למשפחת פדרמן וליו”ר החברה מר מיכאל פדרמן, לסגן היו”ר עמי פדרמן ולמנכ”ל החברה רונן ניסנבאום על התמיכה והאמון שהעניקו לי ב-49 השנים שהיתי חלק מהחברה.”

רו”ח אבישי מצא המכהן ב-15 השנים האחרונות כחשב החברה יחליף את גרינוולד בתפקידו וימונה לסמנכ”ל הכספים של חברת מלונות דן.

תגובות