באילו מקרים יוכל עורך דין פלילי לסייע לכם?

באילו מקרים יוכל עורך דין פלילי לסייע לכם?

הוגש נגדכם כתב אישום פלילי? זה הזמן לקחת את עצמכם בידיים, לפנות במהירות לשירותיו של עורך דין המתמחה בעולם הדין הפלילי, שילווה אתכם ויסייע לכם לצאת מהבוץ. חשוב לעשות זאת במהירות וחלילה לא לנסות להתמודד עם המצב בעצמכם, מכיוון שכאשר מדובר בדין פלילי כל מילה שלא במקום, תוכל לשמש נגדכם. 

מתי יש לפנות אל עורך דין פלילי

  • במידה וזומנתם לחקירה במשטרה, במצ”ח או בכל רשות אחרת, מתוך חשד שהנכם חשודים בעבירה פלילית כלשהי. התייעצות עם עורך דין מקצועי תבטיח לכם שתגיעו מוכנים יותר לחקירה, ולאחר מכן לבית המשפט במידה ויקודמו הליכים נגדכם. 
  • נעצרתם? יש לכם זכות ליצור קשר עם עורך הדין שלכם, או לקבל עורך דין מטעם מערכת המשפט. עורך הדין הפלילי מלווה ומכין אסירים לקראת וועדות שחרורים, בקשות חנינה, הגשת עתירות ועוד. 
  • במקרים מסוימים גם לאחר שאדם שוחרר, הרישום הפלילי נותר קיים. ישנם משרדי עורכי דין שיוכלו לסייע לכם למחוק את הרישום הפלילי ולזכות בתעודת יושר. 
  • עורכי דין פליליים עוסקים בין היתר גם בעבירות צבאיות, כך שאם הנכם חיילי קבע, חיילים בשירות סדיר וכו’ וזומנתם לחקירה במצ”ח בגין אי אלו עבירות צבאיות, ניתן ואף רצוי לפנות לעורך דין מקצועי.
  • חושדים בכם שהעתקתם בבחינה החשובה של הסמסטר? מישהו מרים גבה על טוהר עבודת הסמינר שלכם? כל אלו, יחד עם הטרדה מינית והתנכלות באוניברסיטה, התנהגות שאיננה הולמת וכו’ – מחייבים בפנייה לעורך דין פלילי שייצג אתכם מול ההאשמות שמטיחים בכם. 
  • קטינים ונוער – בעולם הדין הפלילי, אף אחד לא מוגן לחלוטין. קטינים ונוער שביצעו עבירות כאלו ואחרות, ייוצגו על ידי עורכי דין מקצועיים, שגם יהיו החוט המתווך בינם ובין שירות המבחן לנוער, קציני מבחן, המצב בבית ועוד. 
  • ועוד

לשים את העבר מאחור

אחד משירותיו הנוספים של עורך דין פלילי הוא האפשרות לסייע למרשיו לשים את העבר מאחוריהם, ולשגר בקשת חנינה דרך נשיא המדינה ושאר האלמנטים שיש לקבל את אישורם והכרתם. בדרך כלל רוב ההרשעות נמחקות בסופו של דבר לאחר פרק זמן מסוים, אך הדבר תלוי בסוג הפשיעה ועל פי ראות עיניו של בית המשפט. בהצגת התנהגות טובה והוכחות בשטח, ייתכן מאוד שעורך הדין יצליח להביא לכך שבקשת החנינה תתקבל. כמובן שכדי להבטיח זאת, יש לפנות לעורך הדין הטוב והמקצועי ביותר שתוכלו למצוא – שיבטיח הצלחה מלאה בתהליך וחזרה מהירה לשגרה נורמלית. 

תגובות