שאלות נפוצות שעולות ברשת בנושא קורס איפור

שאלות נפוצות שעולות ברשת בנושא קורס איפור

ישראלים רבים מעוניינים לפתח קריירה בתחום האיפור, זהו תחום מרתק המתחדש ללא הרף, יש בו עבודה בשפע וניתן להתברג לתפקידים מעניינים כשכירים או לעבוד כעצמאים. כאשר מעוניינים ללמוד איפור כדאי להיעזר באינטרנט לאיתור מידע ולקריאת חוות דעת והמלצות על קורסים שונים. אם חיפשתם מידע עדכני ברשת על לימודי איפור לבטח נתקלים בשאלות רבות – אנו מציעים לכם מענה לשאלות הנפוצות ביותר.

כמה זמן נמשך קורס איפור?

יש קורסים רבים ללימודי איפור באופן מקצועי. קורס מקצועי ומתקדם לאיפור נמשך כחמישה וחצי חודשים. הסטודנטים משתתפים ב-22 מפגשים כאשר אורכו של כל מפגש הוא חמש שעות אקדמאיות.

כמה עולה ללמוד קורס איפור?

המחיר של קורס איפור מקצועי משתנה בין בתי הספר והמכללות השונות. באופן כללי, טווח המחירים הנהוג בישראל לקורס איפור הוא 8,000 ₪ עד 12,000 ₪. זה המחיר הממוצע לקורס איפור הכולל לפחות 20 מפגשים. 

איזה קורס איפור הכי טוב?

בחירת קורס מקצועי לאיפור אינה דבר של מה בכך ויש להתייחס לפרמטרים רבים. מומלץ לעיין בסילבוס כדי להתרשם מנושאי הלימוד, חשוב לבדוק מי מרצה בקורס ומה הרקע של המרצים, ויש לקרוא חוות דעת אובייקטיביות כדי לקבל החלטה שקולה ועניינית.

כדאי לבחור קורס מקצועי לאיפור בבית ספר מוכר ומוביל למקצועות האיפור, עדיף קורס בהנחיית מרצים שהם מאפרים מוכרים ומובילים בתעשייה. מעבר לתכני הלימוד כדאי לבדוק איזו תעודה מקבלים הבוגרים והאם הדיפלומה מוכרת בענף ויכולה לסייע לכם להתקבל לעבודה כמאפרים. מומלץ לבדוק כמה סטודנטים משתתפים בקורס והיכן מתקיימים הלימודים.

כמו כן, כאשר בודקים את תכני הקורס יש לבדוק האם הסטודנטים זכאים להטבות מסוימות, לדוגמה תיק איפור מקצועי הכולל ציוד למאפרת המתחילה בשווי של אלפי שקלים, הנחות על מוצרי איפור ממותגים בינלאומיים, הטבות משתלמות ועוד.

כמה עולה קורס איפור אצל מיקי בוגנים?

בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים מציע קורס מקצועי ומעמיק בתחום האיפור, הקורס מיועד לנשים ולגברים מעל גיל 18. הקורס מתאים גם לחסרי כל ידע וניסיון בתחום האיפור. השתתפות בקורס איפור באקדמיה של מיקי בוגנים מבטיחה לבוגרים כרטיס כניסה ישיר לתעשיית היופי והאופנה בארץ, רבים מהבוגרים השתלבו בתעשיית היופי, האופנה והטלוויזיה, ברשתות האיפור המובילות, בהפקות של מגזינים ועוד. 

באקדמיה לאיפור של מיקי בוגנים יש מגוון מסלולי לימוד להכשרת הדור הבא של המאפרים והמאפרות בישראל. המחירים משתנים בהתאם למסלול הלימודים ואורך הקורס. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כל המשתתפים בקורס איפור של מיקי בוגנים זוכים לתיק איפור מקצועי בשווי אלפי שקלים ולהנחות משמעותיות ברכישת ציוד איפור, לכן יש לשקלל זאת כאשר משווים מחירים של קורסים אחרים בתחום האיפור. 

הכתבה והמענה לשאלות הנפוצות ברשת בנושא קורס איפור באדיבות בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים. 

 

תגובות