תרומתו של ייעוץ עסקי לעסק שלכם 

תרומתו של ייעוץ עסקי לעסק שלכם 

 

אם אתם מנהלים עסק עצמאי, ברור מדוע אתם תוהים איך עושים את זה נכון. איך יכול להיות שלמרות כל הכוונות הטובות שלכם עדיין לא הצלחתם להגדיל את חוק הלקוחות שפונים אליכם בכל חודש? למה הגעתם למצב של בעיות כלכליות בעסק והאם אפשר לעשות משהו בנידון? האמת היא, שאתם לא לבד. הרבה מאוד בעלי עסקים אומנם מגיעים עם רצון טוב ועם לא מעט רעיונות נפלאים, אך בפועל הביצוע מעט שונה. רגע לפני שאתם מתייאשים, סוגרים את העסק או נכנסים למצב קשה, למה שלא תפנו לקבלת ייעוץ עסקי? ייעוץ בתחום העסקי יוכל לעזור לכם הרבה מעבר למה שאתם חושבים, אז למה אתם מחכים? הייעוץ, אם הוא ניתן על ידי מי שבאמת חי ונושם את התחום הזה, יוכל לשפוך אור על הרבה דברים שאולי לא שמתם לב אליהם ולכן זו בהחלט אופציה שכדאי לקחת בחשבון. 

 

ממי באמת כדאי לקבל שירותי ייעוץ עסקי?

 

כתוצאה מכך שבישראל יש בשנים האחרונות הרבה מאוד בעלי עסקים עצמאיים, אנחנו רואים שיש גם לא מעט יועצים בתחום הזה. עם זאת, האם באמת ייעוץ בתחום העסקי זה משהו שכדאי יהיה לקבל מכל אחד? התשובה היא כמובן לא. לכן, כאשר אתם חושבים על ייעוץ עסקי, רצוי לבדוק מי הוא היועץ שאליו אתם מתקשרים. כדאי להתחיל את הבירורים משאלות כמו: מה הוא למד? איפה ומתי זה היה? אך חשוב מאוד גם לברר האם הוא מקצוען, כמה שנים הוא עוסק בתחום הזה והכי חשוב – האם הוא יועץ מומלץ? האם מדובר על אדם שמציע שירותי ייעוץ עסקי בכל רחבי הארץ? והאם בעלי עסקים אחרים שכבר עברו עם אותו יועץ תהליך כזה מעידים על כך שהוא באמת מוכשר? הדבר האחרון שאתם צריכים זה להרגיש שאתם מבזבזים את הזמן היקר שלכם עם יועץ שלא יידע איך לעזור לכם. לכן יש טעם לבדוק את השטח מראש, להבין מה כולל השירות והאם אתם באמת קובעים פגישה עם היועץ הכי טוב שיש. 

 

האם התהליך הזה עולה הרבה? 

 

לפנות אל יועץ בתחום העסקי זה תמיד אומר להשקיע כסף, כי איזה יועץ יוכל, וירצה, לתת לכם שירות בחינם? עם זאת, בוודאי תשמחו מאוד לדעת שלא תמיד המחירים צריכים להיות מאוד יקרים. יש היום הרבה יועצים שעוסקים במתן שירות בתחומים האלה ולמעשה, הם מתחרים אחד בשני. כמעט תמיד כשיש תחרות בתחום מסוים אנחנו רואים שמי שיוצא נשכר הוא הלקוח, פשוט כי המחירים יורדים. לכן, אם יש לכם אפשרות למצוא מחירים קצת יותר טובים על ידי השוואה או מיקוח, למה לוותר? התהליך כולו לא חייב להיות יקר אך גם לא כדאי לבחור מראש את היועץ שגובה את המחיר הכי נמוך שיש. 

תגובות