איך להטמיע ERP בבית העסק שלכם – ניהול מלאי וסחורה לעסק הצעיר

איך להטמיע ERP בבית העסק שלכם – ניהול מלאי וסחורה לעסק הצעיר

במשך החודשים הראשונים לקיום בית העסק שלכם, כאשר היקף המכירות והתקשורת עם לקוחות וספקים הוא ממוצע, לא עולה הצורך להסתייע בתוכנות בשירותים מקצועיים ומתקדמים לטיפול בהזמנות לקוחות. אבל ככל שעובר הזמן כך יש לכם יותר צרכים ויותר דרישות. ולכן יש צורך לחשב מסלול מחדש ולנסות לראות עם תוכנת ERP מקצועית תוכל לעזור לכם לשפר את השירות ללקוחות. על אחת כמה וכמה עם אתם עובדים מול גורמי שילוח מקצועיים ואין לכם יכולת ליצור מעקב ידני אחר כל ההזמנות בבית העסק.

 

חמשת השלבים בהטמעת ERP לעסק

תוכנת ERP היא תוכנה שמשלבת בתוכה יכולות לוגיסטיות וניהוליות מתקדמות לטובת בעלי העסקים. כדי ליצור רצף עבודה תקין ושרשרת אספקה מהירה, אתם רוצים להטמיע תוכנת ERP לעסק. ולכן, מומלץ לפעול על פי חמישה שלבים סדורים בתהליך:

  1. ניתור הצרכים – הבינו מה הם הצרכים בשטח של העובדים שלכם. האם מדובר על יצירת קשר עם המחסנים או על הזנה טכנית של מספרי המעקב. כך תוכלו לבחור תוכנית אי אר פי בדיוק לפי הדרישות העסקיות שלכם.
  2. מציאת התוכנה המתאימה – מתוך כלל היצע התוכנות הקיימות בשוק, אתם רוצים לבחור תוכנה ERP שיכולה לענות על כמה שיותר דרישות מקצועיות בעסק. אל תהססו לבצע סקר שוק מקיף ורק לאחר מכן להתאים את התוכנה לצרכים שלכם.
  3. הטמעה ויצירת תנאים ייחודיים – תהליך העברת המידע לתוכנה החדשה נקרא הטמעה. חשוב לבצע את ההליך הזה בעזרת צוות מקצועי של חברת היצור של התוכנה. כך תוכלו לקבל את כל התמיכה הדרושה לכם, וללמוד לעבוד עם התוכנה בצורה אבסולוטית.
  4. תרגול – תנו לעובדים בבית העסק שלכם להתנסות. ככול והם הם יצליחו להתנסות בתוכנה, ולהפוך אותה לחלק משגרת החיים שלכם כך התוצאות בשטח יהיו טובות יותר. כמובן שהתרגול עצמו יכול לקחת זמן, ואם אתם ממש לחוצים בזמן חשוב לתכנן את תהליך ההשקה של תוכנת ERP לעסק.
  5. שינויים בהתאם לצרכים חדשים – כמו כל דבר בחיים גם העסק שלכם הוא מתפתח. כך שכל הזמן עולים צרכים חדשים ויש דרישות מקצועיות שאתם רוצים לשפר. ולכן חשוב לבחור תוכנה שיכולה לגדול ביחד איתכם ולענות על כל צורך בהווה ובעתיד, על הצד הטוב ביותר.

 

בחירה מקצועית – עם השפעות כלכליות

אל תשכחו הרכישה וההטמעה של תוכנת ERP, הוא תהליך שיכול להשפיע על החיים של העסק שלכם לאורך שנים. ולכן שווה לכם לנסות לעשות מאמצים לעצמי את התוכנה בשילוב תוכנת CRM מקצועית, בה תבצעו את ניהול שירות הלקוחות כולו. כך שכל המידע של בית העסק שלכם יהיה מעוגן תחת תחנות מרכזיות איכותיות ומקצועיות. ובסופו של יום אתם תוכלו לספק שירותים נכונים ומדויקים יותר ללקוחות השונים של העסק שלכם.

תגובות