סליקת אשראי לעסקים קטנים

סליקת אשראי לעסקים קטנים

כשהעולם הופך למודרני וגלובלי יותר, גם הצרכנות משתנה בהתאם. כיום, יכולים הצרכנים לבצע רכישות ולהתעניין במוצרים ושירותים מכל מקום בו הם נמצאים ובכל זמן. סליקת אשראי לעסקים קטנים היא פתרון חובה שמאפשר גם למי שכרגע לא מעוניין לפתוח עסק במקום פיזי, להציע את שירותיו ללקוחות פוטנציאליים ברשת. 

יתרונות רבים של סליקת אשראי לעסקים קטנים

  • עסקאות בתשלומים – אחד הדברים החשובים ביותר ללקוחות, הוא חופש הבחירה; האם לבצע את התשלום בפעם אחת או בכמה פעמים? סליקת אשראי לעסקים קטנים תאפשר לכם להציע ללקוחותיכם אפשרויות שונות של תשלומים, כך שבהתאם לנוחות האישית שלהם הסיכוי שיבצעו רכישה יגדל. בדרך זו אתם מגדילים את הרווחים תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות.
  • המערכת תאפשר לבצע סליקה דרך דפי אינטרנט (באתר שלכם או בדפי נחיתה שונים) רספונסיביים ונוחים לשימוש. 
  • ישנן מערכות מתקדמות העובדות יחד עם פלטפורמות מוכרות ופופולריות כגון וורדפרס, שופייפיי ועוד. כך, המערכת מותאמת לאתר האינטרנט לא משנה על איזו פלטפורמה הקמתם אותו.
  • בנוסף, המערכת מתחברת לפלטפורמות בעזרת קוד מיוחד המאפשר התחברות מאובטחת למערכות שירותי בנק אינטרנטיים, לקבלת סירובים או אישורים על עסקאות כך שתהיו בטוחים שכל לקוח שמבצע רכישה אצלכם, מחזיק במסגרת מתאימה ופעילה. מובן שגם הלקוח יקבל אישור על ביצוע עסקה לאחר הרכישה.
  • המערכת משגרת קבלות באופן מידי כך שהלקוח יידע שהתשלום עבר בהצלחה וכי כל מה שנותר לו לעשות זה רק להמתין עד שהמוצר או השירות יגיעו אליו. 
  • חיובים חוזרים – הכוונה היא לאותם חיובים קבועים שיורדים בכל חודש ללקוחות. הדבר מקובל ומוכר בעיקר בבתי עסק שעובדים עם מנויים; מכוני כושר, קוסמטיקאיות שעובדות עם כרטיסיות, הבריכה העירונית ועוד. בכדי למנוע מצב שבו תצטרכו לבקש בכל פעם מחדש את פרטי הלקוחות שלכם ולהתעסק בטרחה מיותרת לחלוטין במקום לפתח את העסק לדוגמא, תחסכו את הבלגן לעצמכם עם מערכת סליקת אשראי לעסקים קטנים מתקדמת ונוחה לשימוש. 

עסקים קטנים כמו גדולים

בעיקר כשמדובר בעסק שאין לו סניף פיזי, מערכת סליקת אשראי לעסקים קטנים תאפשר לו ליצור קשר עם הלקוחות ולהניע אותם לפעולה מכל מקום בו הם נמצאים. בתקופה בה קיימים כל כך הרבה פתרונות סליקה כל אחד יכול להקים את העסק שתמיד חלם עליו ולדחוף את עצמו להצלחה בטוחה.

אם גם אתם רוצים להתקדם ולקדם את העסק הקטן שבדיוק פתחתם, זה הזמן ליצור קשר ולהתאים לעצמכם את מערכת סליקת האשראי הטובה ביותר בהתאם לדרישות והצרכים שלכם ושל העסק. זוהי ההזדמנות שלכם להתקדם עוד צעד בעולם העסקים הקשוח, שמתקדם בקצב כל כך מהיר בכל יום. אתם כבעלי עסקים מודעים לכך, וכשמטרתכם היא לעמוד בקצב הצעד המתבקש הוא להטמיע בעסק מערכת מתקדמת לסליקת אשראי. ושיהיה בהצלחה!

תגובות