טיפים לאחסון בטוח במחסנים להשכרה

טיפים לאחסון בטוח במחסנים להשכרה

החיים המודרניים מאופיינים בקצב מהיר, מעברי דירות, מעבר בין מדינות, טיולים ארוכים, ומגורים במרחב מגורים צפוף. עבור רבים יחידת אחסון להשכרה מהווה פתרון יעיל לבעיה יום יומית רווחת- מחסור במקום. השכרת יחידת האחסון נעשית באמצעות חוזה מחייב, ממש בדומה לחוזה נדל”ן לשכירות דירה אך עם תעריפים המתאימים לשימוש בנכס המושכר כמחסן. הנה מספר טיפים שימושיים שייסעו לכם לבחור בספק השירותים הנכון. 

סביבת האחסנה

לא כל מחסן להשכרה ראוי להיקרא כך. רצוי לבחור מחסנים להשכרה הממוקמים במבנה בטון מקורה, אשר מחולק ליחידות בטון מחופות באלומיניום כך שמובטח בידוד מיטבי ממזיקים ומפגעי מזג האוויר. חשוב לבחון שלכל לקוח מוקצה תא אישי הננעל במנעול ייחודי והגישה אל תא האחסון מוסדרת בחוזה.

שירותים תפעוליים

סידורי אבטחה, מערכת וידאו במעגל סגור, הגבלת מורשה גישה, הימצאות של אנשי צוות ברוב השעות והימים והצבת גדרות ישמרו על חפציכם מפני גנבות ואילו שימור המקום על ידי ויסות טמפרטורה לאורך ימות השנה, הדברה וניקיון תקופתיים ישמרו על חפציכם מפני בלאי ונזק. בדקו האם עלות האחסנה כוללת שירותים אלו כיוון שישנן חברות שיגבו תעריף נוסף לתחזוקת המחסן, כמו כן בדקו האם המחסן מואר בכל שעות היממה והאם בית העסק מצויד בתעודת ביטוח מתאימה המחייבת אותו לנקוט בסידורי אבטחה מחמירים

Fully Loaded Storage Unit and Storage Facility – Warehouse Hallway. Climate Controlled Storage Building.

למה כדאי לשים לב? לחלוקה הפנימית 

לאופן האחסון בתאים יש השפעה רבה על שמירת החפצים לאורך זמן. אחסון במערום עלול לפגוע בחפצים המאוחסנים בארגזים התחתונים ואחסון באופן שלא מאפשר נגישות לכלל הציוד עלול לפגוע בחוויית השימוש ואינו מתאים כאשר פוקדים את המחסנים בתדירות גבוהה. ולכן במיוחד כאשר שוכרים מחסנים למטרות מסחריות כמענה לצורך עסקי מומלץ להעדיף את אלו המוקמים בקרבה לצירים מרכזיים ונגישים לתחבורה פרטית או ציבורית. חלוקת פנים נכונה ביחידת האחסון מבטיחה נגישות גבוהה לכל ארגז וארגז והתאמה להיקף וגודל הפריטים המאוחסנים. רק כך ניתן להבטיח שמשלמים על שטח האחסון המלא ולא על “אוויר”.

הכנת הציוד לאחסון

אריזה נכונה תורמת לשמירת החפצים לאורך זמן. כאשר מדובר על מכשירים חשמליים המכילים גופי מים כמו מכונות כביסה, מייבשים, מקררים ומקפיאים מומלץ להטותם מעט על מנת לרוקן את המים ויש להשאיר את הדלתות פתוחות לאוורור ומניעת עובש. כך גם נכון הדבר לגבי כורסאות, מזרונים, כיסאות מרופדים, ספות ופריטי טקסטיל אחרים- אשר נדרשים לניקיון בטרם האחסון (כדי שהלכלוך לא יהפוך לעובש) מראות, תמונות ומסכים מומלץ לעטוף בסדיני בד ולהגן בקצוות עם רצועות קרטון, פריטים שבירים וכבדים ראוי שיאוחסנו בקופסאות קטנות כאשר בין פריט לפריט מפרידה יחידת קרטון דק. 

סדר האחסנה

שני עקרונות ייסעו לשפר את הנגישות לפריטים במחסן- הראשון – שמירה על החפצים הדורשים נגישות גבוהה בקרבת פתח המחסן והשני- פירוק של חפצים ארוכים ואחסנתם בשכיבה, כך שניתן יהיה לאחסן יותר בנפח המושכר. 

תגובות