האם חולפת בכם המחשבה שאולי כדאי להיפרד? 

האם חולפת בכם המחשבה שאולי כדאי להיפרד? 

כשנמצאים הרבה זמן ביחד יש תמיד יותר הזדמנויות לבחון מקרוב את איכות הקשר הזוגי ואת איכות היחסים במשפחה. אין ספק למטפלים זוגיים רבים שתקופת הקורונה והשנה הקשה הזאת הביאה זוגות רבים אל סף משבר או למשבר ממש. יש כאלה שאינם בטוחים כלל שזה מה שהם רוצים ולכן הם מתלבטים, אבל המחשבות והספקות לא עוזרות להחליט. זהו הרגע שבו פונים לעזרה ולייעוץ, לחפש מטפל זוגי באזור השרון אם אתם חיים שם או בכל מקום אחר.

למה טיפול זוגי אינו מאיים עד כדי כך?

טיפול זוגי נשמע לרבים כאילו הגעתם לסוף הדרך, כאשר במקרים רבים הוא יכול למנוע את ההידרדרות לשם אם מגיעים לזמן. טיפול לא חייב להיות ממושך אבל הוא יהיה כזה אם תזניחו את התקשורת ביניכם ולא תרצו לדבר על בעיות ומכשולים כבר כשאתם מרגישים בהם. תהליך זיהוי המוקשים האלה בזוגיות שלכם יעזור לפרק אותם בדיוק כשהם מתחילים לערפל את החשיבה שלכם ולהתלבט לגבי כיוון הזוגיות. עיתוי נכון הוא מה שחשוב לפעמים בכל טיפול וגם בחיים.

אולי זה רק אתם?

לא תמיד הבעיות נובעות מכשל בזוגיות. לפעמים אלה רק אתם שלא יודעים מהו הצעד הבא שלכם בחיים וזה יוצא על בני הזוג שלכם. תהליך טיפול זוגי, אפילו קצר, יעזור לכם לסדר את המחשבות ואת החיים.  מטפל זוגי באזור השרון יוכל לשבת אתכם וללבן את הסוגיות כך שתוכלו לדעת טוב יותר מה שלכם בלבד ומה שייך ונובע ממערכת היחסים שלכם. בדרך זו גם תבודדו את המרכיבים של הבעיה ותטפלו בכל אחד מהם בנפרד. הסיכוי לבהירות גדל בצורה כזאת משמעותית.

ההצלחה תלויה בשיתוף פעולה

יש מקרים שבהם רק צד אחד מעוניין בטיפול והצד השני מרגיש שהוא נגרר ללא רצון אבל בלית ברירה. זה לא אידיאלי אבל לפחות אפשר להבהיר כבר בשלב ראשון שללא שיתוף פעולה מצד שני בני הזוג לא תהיה התקדמות ולא תוכלו לשפר את המצב. גם למצב כזה של חוסר רצון בהצלחה יש מקום כדי להבין וכדי לשמוע את מה שיש להם לומר. זה אינו מבטיח שמישהו ירצה להמשיך בטיפול אבל לפחות אתם תדעו היכן אתם עומדים ומהו המכשול.

מה מצפה לכם בטיפול?

לטיפול זוגי נכנסים כשיודעים למה באים אליו ומה רוצים להשיג, אבל ההפתעות שמחכות בדרך הן המטרה האמיתית. לגלות יותר על עצמכם, להבין מה נשאר בזוגיות ומה עוד אפשר להציל ממנה, האם כדאי להישאר או שהדרך היחידה להיות מאושרים היא דווקא להיפרד. אם מרגישים שבאמת כבר אי אפשר להמשיך כך כדאי מאוד למצוא את הדרך להבין איך ממשיכים הלאה ומה אפשר לעשות. בעזרת מטפל שמתווך ביניכם ועוזר לכם לשאול את השאלות הנכונות כבר תוכלו לענות לעצמכם בדיוק אם להישאר או לעזוב.

תגובות