מחלף תל חי / מגדיאל בכביש 531 נפתח לתנועה

מחלף תל חי / מגדיאל בכביש 531 נפתח לתנועה

חברת “נתיבי ישראל” פתחה הבוקר (ג’) לתנועה  את מחלף תל חי / מגדיאל צפון אשר מאפשר גישה מרחוב שז״ר ולהווה למעשה יציאה נוספת המשרתת את מתחם 200 ומזרח העיר לכביש 531 מערב (כיוון הרצליה/תל אביב). פתיחת המחלף מאפשרת כניסה ישירה לכביש 531 דרך רחובות תל חי (כפר סבא) ושז”ר (הוד השרון). חיבורים אלה מאפשרים גישה מהירה לכביש 531, יווסתו את התנועה ויחסכו זמן לתושבות ותושבי הוד השרון בהגעה ליעדים מחוץ לעיר ויביאו להקלה על העומסים בתוך העיר. 

במסגרת הפרויקט שודרג חניון תחנת הרכבת סוקולוב, במסגרתו נבנה מסוף אוטובוסים והוספו כ-30 מקומות חניה, לרבות הנגשת חניות הנכים ושיפורים נוספים

רמפת סוקולוב

 בשבועות הקרובים עתיד להיפתח גם מחלף סוקולוב על כביש 531.  המחלפים ייאפשרו גם נגישות טובה יותר לתושבי הוד השרון לכביש חוצה ישראל (כביש 6)  ומטרופולין גוש דן (כביש מס’  2).  

ראש העיר בהוד השרון, אמיר כוכבי, ציין כי מדובר בפרויקט תחבורתי חשוב לרווחת תושבות ותושבי העיר ועדות לחשיבות הנכונה של תכנון לטווח ארוך ושיתופי פעולה עם רשויות האזור שלו הייתה מתקיימת הייתה יכולה למנוע את הסחבת בפתיחת המחלפים.

כוכבי הודה למשרד התחבורה ולחברת נתיבי ישראל על שיתוף הפעולה והוסיף ״כבישים הם פיתרון יחסי ששייך ברובו לעבר, תחבורה ציבורית אפקטיבית, מהירה ואמינה כמו גם מרכזי תעסוקה משמעותיים קרובים למרכז העיר, הם אלה שיסייעו לנו לפתח עיר מקיימת ונגישה״.

תגובות