הדס שרעבי, נבחרה כמנהלת החדשה לחינוך העל יסודי בכפר סבא

הדס שרעבי, בעלת תעודת תואר שני במנהיגות חינוכית ממכללת אורות, תואר ראשון המדינה במדעי החברה ופילוסופיה מאוניברסיטת בר אילן ובוגרת מסלול קורס ניהול בחינוך באוניברסיטת בר אילן, נבחרה לתפקיד מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך שבעיריית כפר סבא

הדס שרעבי מנהלת מחלקה על יסודי

שרעבי, אם לארבעה, נבחרה לתפקיד לאחר שהתמודדה במסגרת מכרז מול מתמודדים רבים, וזכתה בין היתר בשל ניסיונה העשיר ויכולותיה המקצועיים.
ראש העיר, רפי סער: ” אני מברך את הדס על בחירתה לתפקיד החשוב של ניהול החינוך העל יסודי בעיר כפר סבא. הדס נכנסת לתפקידה בתקופה לא פשוטה, במסגרתה מתמודדת מערכת החינוך בארץ עם מציאות של מציאת פתרונות למידה כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה, אך אני סמוך ובטוח כי ניסיונה ומקצועיותה יבואו לידי ביטוי בחינוך לפדגוגיה של העתיד ויחד  נמשיך לקדם את החינוך של ילדינו”.
שרעבי בעלת ותק של שנים ארוכות במסגרות חינוך שונות ומגוונות ובשנים אחרונות ניהלה את תיכון שש שנתי אמי”ת, בקריית מלאכי והובילה את התיכון להצטיינות במדדי משרד החינוך – ארבע שנים ברצף. היא קידמה פיתוח צוות מו”פ בית ספרי, חדשנות פדגוגית, פיתוח לומד עצמאי וקידמה הישגים במפה החינוכית של ביתה הספר.
בין היתר ניהלה בית ספר יסודי בנתניה, שימשה כסגנית מנהל תיכון ברעננה, השתתפה בצוות בכיר במשרד החינוך לקידום תוכנית לימודים במדעי המדינה, ואף הנחתה השתלמויות חינוכיות למורים באוניברסיטה הפתוחה. כמו כן, היא בעלת ניסיון ניהולי רב בתחום החינוך והיכרות מעמיקה עם משרד החינוך.
מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי, הדס שרעבי: “אני מודה על הבעת האמון והזכות להצטרף לצוות המוביל את החינוך בכפר סבא. יחדיו נצעיד את החינוך למצוינות, לפדגוגיה חדשנית, למעורבות וערבות בקהילה”.

תגובות