מזעזע: מעשי סדום בוצעו בשני ילדים בני 8 בבריכת גלי השרון

מאת: אירית מרק

כתב אישום חמור הוגש אמש נגד תושב טירה בן 33 שביצע מעשי סדום מזעזעים במלתחות בריכת גלי השרון בכפר סבא

מעובדות כתב האישום עולה כי הנאשם ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בשני קטינים בני שמונה עת ששהו במלתחות הבריכה בכפר סבא. הנאשם נכנס למלתחות ובעודו עירום עמד בכניסה למלתחה בה התקלחו השניים וחסם את פתח הכניסה. אחד מהילדים הצליח לחמוק ועבר להתקלח במלתחה אחרת, והנאשם המשיך לחסום את פתח הכניסה למלתחה בה התקלח הילד השני.

בעודו ממשיך לחסום את פתח הכניסה למלתחה, על מנת שהילד לא ייצא, הנאשם התכופף וביצע מעשה סדום בילד, לאחר מכן, הגיע הנאשם למלתחה בה התקלח הילד השני, חסם את פתח הכניסה אליה, וכאשר הילד ניסה לצאת ממנה, המשיב הרים אותו והחזיר אותו לפנים המלתחה, וביצע בו מעשה סדום. המעשים אירעו בנוכחות קטינים אחרים בחדר המלתחות

מלתחות

עדויות הקטינים נמסרו בפני חוקר הילדים ומצלמות אבטחה מתוך מתחם הבריכה, שיקפו את הקטינים נכנסים לחדר המלתחות, כאשר הנאשם נכנס לשם מיד לאחר מכן, וכן את הקטינים יוצאים מחדר המלתחות בזה אחר זה. כמו כן, רואים את מנהלת הקייטנה כאשר היא רצה לכיוון המשיב על מנת שלא יספיק לברוח מהמתחם, כאשר הוא כבר מצוי ליד אופניו בצאתו מהמתחם.

הנאשם במשטרה הודה בחקירתו כי נכנס למקלחת שבה היה ילד וביצע בו מעשה סדום “השטן שיחק לי בראש”, טען. עם זאת, בחקירתו השניה טען כי הדברים לא אירעו מעולם וכי “הילדים ממציאים”.

בית המשפט האריך עד תום ההליכים את מעצרו של הנאשם “מעשיו ונסיבות האירועים, ובפרט העובדה כי הנאשם ביצע את המעשים במתחם בריכה ציבורית, מקום בו עוברים עוברי אורח, לנגד עיניהם של קטינים אחרים, כאשר נעדר כל היכרות מוקדמת עמם, כל אלה מלמדים כי המשיב נטול עכבות ומורא, וכי הוא בעל דחפים מיניים עליהם אינו משתלט, ומכאן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן ביטחונם של קטינים בסביבתו. הנאשם ניצל את גילם הצעיר של הקטינים והשתמש בהם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית. המשיב גזל מהקטינים את תמימותם, פגע בגופם ובנפשם הרכה וחילל את ילדותם”.

 

מטעם גלי השרון נמסר: “גלי השרון מבקשת להבהיר, כי אין ולא היה בינה ובין הנאשם המתואר בכתבה כל קשר וכי אין בינה ובין המעשים המיוחסים לו כל קשר. גלי השרון מצרה על האירוע החריג המפורט בכתבה הנ”ל ומבקשת להבהיר, כי המועדון הוא מקום בטוח וכי ננקטים בו כל האמצעים הנדרשים לשמירה על בטחון הלקוחות והעובדים”. 

תגובות