השתלת שיער לנשים בטורקיה בשיטת FUE

השתלת שיער לנשים בטורקיה בשיטת FUE

השתלת שיער היא טיפול שמתבצע בעיקר בקרב גברים, אבל יותר ויותר נשים מעל גיל 35 בוחרות גם הן לשנות את הדימוי העצמי שלהן, באמצעות השתלת שיער לנשים בטורקיה, בשיטת FUE. שיער הוא התכונה החשובה ביותר לנשים רבות, ונשירת שיער עלולה להוביל לבעיות בהערכה העצמית ואפילו לדיכאון. 

מרפאות השתלת שיער לנשים בטורקיה מבצעות טיפולי השתלת שיער בשיטת FUE, באותה מערכת כמו אצל גברים, עם כמה גרסאות שמותאמות למאפיינים של אלופציה נשית ולצרכים והציפיות של כל אישה.

מאפייני השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער לנשים בשיטת FUE כוללת איסוף יחידות של זקיקי שיער בזה אחר זה, תוך שימוש במיקרומוטור על מנת להעביר את הזקיקים לאזורים הקרחים. שיטה זו, שאינה כרוכה בשימוש באזמל, נחשבת היום לטכניקה הכי פופולרית בעולם.

כדי לבצע השתלת בשיטת FUE, יש צורך לגלח את השיער מהאזור התורם בגב הראש, אבל ברוב המקרים גילוח שיער נשי מהווה בעיה, מכיוון שפעולה זו כרוכה בשינוי תדמית רדיקלי למשך תקופה מסוימת. מסיבה זו, עם השתלת שיער לנשים בטורקיה, מוצעת האפשרות להשאיר כמה קווצות שיער שמסוות את אזור הגילוח. 

ניתן לבצע טכניקה זו אם אנשי מקצוע מאמינים כי השתלים המתקבלים מהאזורים התורמים, קטנים יותר מאשר בגילוח הרגיל, ויספיקו על מנת לכסות את האזור המקבל. בחירה באפשרות זו פירושה שטח תורם שיער מוגבל יותר, כך שגם האזורים שיש לכסות עם שיער צריכים להיות קטנים יותר.

יתרונות השתלת שיער בטורקיה לנשים

  • צפיפות שיער טובה ותוצאות של מראה טבעי.
  • הליך שמתבצע בטכנולוגיה פשוטה.
  • אין שימוש בחתכים אורכיים, או בתפרים כמו בשיטת FUT.
  • שימוש בזקיקים בריאים וחזקים.

התייעצות עם רופא מומחה תקבע את שורשי הבעיה שגורמת לנשירת השיער, ובהמשך ניתן יהיה לקבוע את שיטת הטיפול הטובה ביותר באופן אישי.

מתי מומלץ לנשים לשקול השתלת שיער?

גורמים רבים מובילים לנשירת שיער אצל נשים, ויכולים לכלול בין היתר מתח, שינויים הורמונליים, תזונה לקויה, טיפוח שיער לקוי, או השפעות תורשתיות. לכן חשוב להבין את סוגי האלופציה השונים שמופיעים בדרך כלל בקרב נשים.

בכל מקרה של נשירת שיער מוגזמת, מומלץ לשקול טיפול השתלת שיער, לשיקום השיער והשגת תוצאות מעולות לטווח הארוך. 

מה חשוב לקחת בחשבון לפני השתלת שיער בטורקיה לנשים?

לפני הליך השתלת שיער בטורקיה לנשים, חשוב לקחת בחשבון אם הרופא הנבחר מוסמך לבצע את הניתוח, כמו גם לבחון את היטב את השיקולים הבאים:

כמות מספקת של זקיקים להשתלה

צריך שיהיו מספיק זקיקים באזור התורם, כדי שתוצאת טיפול בנשירת שיער אצל נשים תהיה צפופה מספיק ותשיג תוצאות איכותיות. שימו לב כי לפחות חמישים אחוזים מהשיער הזמין נחוץ על מנת שניתן יהיה לחלץ את יחידות הזקיקים הדרושות.

מתי השתלת שיער אינה מומלצת?

אם הגורם לבעיית נשירת שיער הוא הורמונלי, יתכן מאוד שסוג תרופות מותאמות אישית יהיה הפתרון הנכון. השתלת שיער במקרים אלה בדרך כלל אינה האלטרנטיבה הטובה ביותר.

סוג נשירת השיער

סוג נשירת השיער הוא גורם חשוב להחלטה אם לעבור השתלת שיער או לא. אלופציה אנדרוגנטית או הצטלקות הם בדרך כלל הגורמים האידיאליים שניתן לטפל בהם באמצעות השתלת שיער בטורקיה לנשים. יחד עם זאת, ברוב המקרים של נשירת שיער מפוזרת, לא תהיה אפשרות להשתלת שיער.

ייעוץ מקדים

חשוב לדון בנושא ההתקרחות עם מומחה השתלות שיער, ולעבור אבחון נימי מפורט שיבהיר אם השתלת שיער היא האלטרנטיבה הטובה. 

זכרו כי נשירת שיער נשית יכולה לנבוע מסיבות רבות, והטיפול הטוב ביותר הוא זה שמותאם למצבכן הספציפי.

תגובות