הנה מה שצריך לדעת על ביטוח תאונות אישיות

הנה מה שצריך לדעת על ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות הוא סוג ביטוח פרטני שמיועד להציע פתרון לצרכי המבוטחים במהלך תאונה, שאיש אינו יודע מתי ואיפה עלולה להתרחש. בתרחיש החמור ביותר, אנשים עלולים לאבד את חייהם או את מקום העבודה שלכם, במקרה של אובדן הכנסה קבועה או זמנית. 

יחד עם זאת, הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לפחות להיות מוכנים לאירועים בלתי צפויים אלו באמצעות רכישת ביטוח תאונות אישיות. חשוב להבין שפוליסה זו זמינה גם להגנת המשפחה או היקרים לכם, כך שכדאי שתוודאו שאתם ובני משפחתכם מוגנים היטב.

איך עובד ביטוח תאונות אישיות?

בהתאם לתנאי פוליסת ביטוח תאונות אישיות, חברת הביטוח תשלם פיצוי במקרה של מוות, נכות צמיתה או נכות זמנית, ותממן את עלות הטיפול הרפואי או את ההוצאות הנגרמות ישירות מהתאונה. התקבולים כוללים גמלת מוות וגמלת נכות לצמיתות של מאה אחוזים מהסכום המבוטח.

פוליסת ביטוח תאונות אישיות סטנדרטית מבטיחה את הביטחון הכלכלי שלכם ושל בני משפחתכם בשעת הצורך. הפוליסה מכסה:

  • מוות
  • נכות מוחלטת קבועה
  • נכות מוחלטת זמנית
  • עצמות שבורות
  • ועלויות אמבולנס.

תוכלו גם להרחיב את הפוליסה כך שתכלול את כל בני משפחתכם בפוליסה יחידה. רוב פוליסות הביטוח מציעות כיסוי עבור תאונות בישראל וגם מחוץ לישראל, מה שמתגלה כיתרון משמעותי.

ביטוח משולב

ביטוח תאונות אישיות הוא מוצר ביטוח גמיש מאוד, מכיוון שהוא יכול “לשתף פעולה” היטב עם מוצרי ביטוח אחרים, כמו ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח נסיעות ואפילו ביטוח רכב. ניתן לכלול הגנה מפני תאונות אישיות כערובה העיקרית או כהטבה נוספת.

לתאונות יש השלכות פיזיות וכספיות, ובעוד שפגיעות עלולות לפגוע בכם באופן זמני או קבוע, הן עלולות אפילו נקז את חסכונות חייכם, ולהותיר את בני משפחתכם במצב קשה ללא סיוע. לכן אבטח עתיד משפחתכם ודאגה לצרכיהם היומיומיים הבסיסיים במקרה של העדר הכנסה, צריכה להיות העדיפות העליונה ביותר שלכם.

מציאת פוליסת הביטוח המתאימה

רוב פוליסות ביטוחי תאונות אישיות מציעות הטבות ורמת כיסוי גדולה זהה כמעט, כך שהתנאים עשויים להיות מבלבלים והבחירה במוצר הכי מתאים וטוב לכם ולבני משפחתכם, יכולה להיות מורכבת.

אבל בליווי של סוכנות ביטוח, תוכלו להעריך את הצרכים שלכם ואז להרכיב תוכנית ביטוח תקפה ומתאימה שכוללת את היתרונות והפרמיות של מוצרי ביטוח מובילים. נציגי הסוכנות יסייעו לכם למצוא את פוליסת ביטוח התאונות האישיות הנכונה והמושלמת לצרכים שלכם.

בשורה התחתונה, יש לכם כבר ביטוח תאונות אישיות?

חובה שתהיה לכם פוליסת ביטוח תאונות אישיות כחלק מתוכנית הביטוחים שלכם, כדי שתוכלו לקבל תמיכה כספית במקרה של נכות לאחר תאונה. יחד עם זאת, הפוליסה מכסה גם תאונות קלות כמו פציעה כתוצא מנפילה מאופניים, או שבר בזרוע או ברגל תוך כדי משחק.

אז בדקו את פוליסות הביטוח שברשותכם כדי לוודא שלפחות אחת מהן כוללת סעיף ביטוח תאונות אישיות, ואם עדיין אין לכם הגנה מתאימה, צרו קשר עם סוכנות ביטוח לצורך הוספת הביטוח החשוב שיגן עליכם ועל בני משפחתכם.

תגובות