איך להפתיע עם מתנות מתוקות לאנשים שאנחנו אוהבים

איך להפתיע עם מתנות מתוקות לאנשים שאנחנו אוהבים

כמה מושלם ומרגש לקבל מתנה מתוקה ליום הולדת או ליום האהבה. מלבד הטעם, תשומת הלב וגורם ההפתעה, המתנה המתוקה מקורית ומלהיבה. המאמר יציג את האפשרויות השונות בתחום המתנות המתוקות.

במקום זר פרחים

נשים רבות אוהבות לקבל פרחים לציון אירועים שונים, אך כמה מפתיע יהיה לקבל במקום זר פרחים, מתנה מקורית כמו זר מתוק. באתרי האינטרנט ניתן למצוא מבחר גדול ומגוון של זרים מתוקים לכל אירוע. בין אם זוהי מתנה לאישה ליום הולדת שיכולה לשמח אמא, בת או חברה, ובין אם כמתנה ליום האהבה כמחווה רומנטית או מתנה ליולדת – הזר המתוק מעוצב ומרשים כך שיהיה קשה לעמוד בפניו הן מבחינת הנראות והן מבחינת הטעם. ניתן לשלב בזר מתוקים כמו: משלוח שוקולד, סוכריות, מרשמלו והפתעות מתוקות נוספות בשלל צבעים וצורות. האסתטיקה והרושם שיעשה הזר המתוק הניתן באהבה, יאפילו על כל זר פרחים סטנדרטי שרגילים לקבל.

יום נישואין שמח

זוגות החוגגים מדי שנה את יום נישואיהם, יכולים להפתיע אחד את השני באופן מקורי ומשמח. מתנות ליום נישואין לא חייבות להיות יקרות ובנאליות. הן יכולות להיות פשוטות זולות והעיקר שיראו על יחס אישי ותשומת לב. לפיכך, הזר המתוק יכול להיות הפתרון המושלם לציון יום הנישואין. את הזר ניתן להזמין באופן מקוון ולקבלו באמצעות שליח עד לבית, או להפתיע את בן או בת הזוג במקום העבודה. מומלץ לצרף לזר גם ברכה מכל הלב. ניתן לשלוח את הזר בעציץ או אגרטל ולשדרג אותו בתוספת של דובי קטן, לבבות ואביזרים נוספים.

כיצד תציינו את יום האהבה?

מתנות לטו באב הפכו בעשור האחרון לפופולריות ומעניקים להן מחשבה רבה. בן או בת הזוג מצפים למתנה בתאריך זה ומחכים בקוצר רוח להפתעה, בדיוק כפי שמחכים למתנה ביום ההולדת. ההשקעה במתנה לרגל טו באב חייבת להגיע מהלב ומומלץ מדי שנה לחדש ולשדרג אותה. ישנם זוגות החוגגים במסעדה רומנטית, כאלו המזמינים כרטיסים להופעה, ספא משותף ומפנק וכן הלאה. לעיתים קורה שעסוקים בערב טו באב או שיש סיבות אחרות המונעות מבני הזוג לצאת ולבלות. על כן הפתרון האידיאלי הוא הזמנת מתנות מתוקות כמו: מארזי קאפקייקס, זרים מתוקים ומגשי פירות שכל אחד ישמח לקבל.

תגובות