דלת אמריקאית – שינוי מרענן בעיצוב הישראלי

דלת אמריקאית – שינוי מרענן בעיצוב הישראלי

עולם העיצוב הישראלי עובר שינויים רבים בשנים האחרונות, יש יותר מוצרים ופתרונות לעיצוב הבית והעסק, וגם בתחום הדלתות ניתן למצוא מוצרים חדשים ומתקדמים, בעיצוב יוקרתי וייחודי. בשנים האחרונות החלו אדריכלים ומעצבי פנים להציע ללקוחות שלהם דלתות אמריקאיות השונות מהסטנדרט המקובל בשוק המקומי.

אלו דלתות עמידות וחזקות המגיעות בעיצובים מקוריים וחדשניים, הדלתות עשויות מחומרים עמידים במיוחד כמו אלומיניום ופלדה מגולוונת, יש גם דגמים חסיני אש. הדלת האמריקאית משמשת בין היתר כדלת כניסה מרשימה ואלגנטית גם בעסקים ולא רק בבתים פרטים ובווילות יוקרה, כמו כן הדלת נפוצה במוסכים, בעסקים שונים ובחניות פרטיות.

דלת עמידה ואיכותית למפתחים גדולים מהרגיל

דלת אמריקאית עומדת בדרישות התקן הישראלי ומתאימה בעיקר למשרדים, למבנים מסחריים, לעסקים שונים וגם לבתים פרטיים עם כניסה גדולה מהסטנדרט. הדלת האיכותית מגיעה בעיצוב מודרני ויוקרתי, היא בנויה מפנלים ומבטיחה בידוד יעיל וחיסכון בהוצאות מיזוג האוויר.

למעשה, הדלת האמריקאית מזכירה בצורתה ובמאפייניה את דלתות הגלילה העשויות מפנלים של אלומיניום, אפשר להזמין דלת בגדלים שונים, בהתאמה מדויקת למפתח הקיים, ויש אפשרות לבחור בפתרון גלילה כלפי מעלה או במנגנון פתיחה וסגירה לצד, יש גם אפשרות להזמין דלת עם מנגנון הזזה. ישנם יצרנים המציעים דלתות אמריקאיות מסוג חד כנפי או דו כנפי, ואפשר לייצר את הדלת לפי דרישות וצורכי הלקוח (התאמה אישית מלאה).

מידות מיוחדות

אחד ההבדלים המשמעותיים בין דלתות סטנדרטיות לדלת האמריקאית הוא מידות המוצר. דלת סטנדרטית מגיעה במגוון מידות כמו 60, 70, 80 או 90 ס”מ רוחב, 206 ס”מ גובה, וכיום ניתן להזמין דלת סטנדרטית גם במידות אמצע כגון: 65, 75 ו-85 ס”מ. המידות של הדלת הסטנדרטית מתייחסות למידות חוץ של המשקוף, הדלת הרגילה מגיעה עם שתי אפשרויות פתיחה, יש לבחור מראש את כיוון הפתיחה (ימין או שמאל).

דלת אמריקאית שונה במידותיה מהסטנדרט המקובל בשוק הדלתות הישראלי, גובה הדלת הוא 230 ס”מ ויש אפשרות לייצר אותה במידות רוחב שונות וגדולות מהסטנדרט. לכן, הדלת האמריקאית מספקת מענה מקצועי ואיכותי לסגירת מפתחים גדולים יותר מהמקובל, והמוצר הפך ללהיט ולפתרון פופולרי ללקוחות מוסדיים ועסקיים וכן לסגירת חניות פרטיות או כדלת כניסה יוקרתית לבית פרטי. 

את הדלת האמריקאית צובעים בתנור, יש מגוון רחב של גוונים לבחירה ומבחר אפשרויות גימור. הדלת הייחודית מגיעה בשלל עיצובים אפשריים, לרוב היא עבה יותר מהדלת הסטנדרטית ויש אפשרות לבחור דגם הכולל מנוע חשמלי לצורך סגירה ופתיחה מהירה ונוחה בלחיצת כפתור, באמצעות שלט רחוק או על ידי אפליקציה המותקנת בנייד.

הכתבה באדיבות חברת אינטרמטאל – החברה המובילה בישראל לייצור ולהתקנת דלתות ושערי גלילה, תריסי גלילה, סורגי גלילה, דלתות מהירות ועוד. לחברה יש מפעל מודרני ומתקדם הממוקם באשקלון, החברה מספקת שירות לכל הלקוחות ובכל רחבי המדינה.

תגובות