כיסוי לבריכת שחייה – פתרון היגייני וחסכוני לימים אלו

כיסוי לבריכת שחייה – פתרון היגייני וחסכוני לימים אלו

בעלי בריכות שחייה פרטיות נאלצו לאורך השנים להסתפק בכיסויים יחסית פשוטים לבריכה. הכיסוי הפשוט פוגם במראה היוקרתי של בריכת שחייה ביתית והשימוש בו דורש כוח פיזי. כיום יש פתרונות איכותיים ומתקדמים בהרבה לעומת הכיסויים מהעבר, אפשר לבחור כיסוי איכותי ועמיד המגיע במגוון צבעים לבחירה ומנגנון חשמלי לפתיחת ולסגירת הכיסוי.

חשוב לציין כי כיסוי אוטומטי לבריכה נחשב לפתרון המומלץ ביותר עבורכם, אך חשוב לרכוש את הכיסוי מחברה המייבאת ומשווקת כיסויים מתוצרת מותגים מוכרים. הכיסוי מספק בטיחות ברמה גבוהה מאחר וילדים לא יוכלו להיכנס למים ללא השגחה, ובנוסף הכיסוי הייעודי מספק פתרון היגייני וחסכוני לשמירה על איכות המים וצלילותם, ולמניעת חדירת לכלוכים וזיהומים לבריכה הביתית.

מדוע אתם חייבים כיסוי לבריכת השחייה הביתית?

מידי שנה אנו שומעים בחדשות על טרגדיות שקרו בגלל ילדים ופעוטות שנכנסו לבריכה ללא השגחת מבוגר, במקרים מסוימים האירוע מסתיים במוות שהיה ניתן למנוע אם המשפחה הייתה מתקינה כיסוי בטיחותי ועמיד לבריכה. המחוקק הישראלי דן בנושא והחליט על עדכון התקנות וכיום יש להתקין גדר מסביב לבריכה, בהתאם לסוג הבריכה ועל פי התקנות המקומיות של הרשות המקומית. 

הכיסוי נועד לספק מענה לצרכים הבאים:

 

  • בטיחות – כיסוי אוטומטי לבריכת שחייה מספק בראש ובראשונה מענה בטיחותי, הכיסוי כבד ואינו מאפשר לילדים קטנים לחדור תחתיו למים. ילדים אינם מסוגלים להרים את הכיסוי וכך מונעים מהם כניסה לבריכה ללא השגחת מבוגר אחראי.
  • היגיינה – כיסויים לבריכות שחייה מספקים פתרון היגייני מושלם. כאשר הכיסוי סגור לאחר השימוש בבריכה הביתית המים לא מתלכלכים כתוצאה מחדירת עלים יבשים, אבק, חול ולכלוכים נוספים הנישאים ברוח. כמו כן, הכיסוי מונע זיהומים והתפתחות אצות וירוקת במים, ובגלל שהמים נקיים וצלולים חוסכים גם בכמות הכימיקלים שיש להחדיר למים כדי לשמור על היגיינה ולמנוע מהמים להיות עכורים ומזוהמים. הכיסוי מונע מיתושים וזבובונים לחדור למים וכך משפרים את ההיגיינה ושומרים בקלות על איכות המים וניקיונם.
  • חיסכון – הכיסוי חוסך עבורכם הרבה כסף, מאחר והכיסוי מונע את תופעת האיוד המוגבר, במיוחד במדינה חמה כמו ישראל, ובנוסף הכיסוי חוסך בכמות הכימיקלים שיש להוסיף למים. כמו כן, כיסוי איכותי לבריכה שומר על טמפרטורת המים לכן נדרש פחות זמן לחמם את המים לטמפרטורה הרצויה, במיוחד אם משתמשים בבריכה בעונה הקרה והגשומה.

 

בתקופת הקורונה יש חשיבות רבה להתקנת כיסוי לבריכה, בתקופה זו הילדים נמצאים בעיקר בבית, גם הורים רבים נמצאים בחל”ת או עובדים מהבית, לכן אפשר להשתמש בבריכה וליהנות מבילוי משפחתי וממסיבות בריכה. הכיסוי מונע מהמים להתלכלך ואפשר לשחות בבריכה עם מים נקיים וצלולים ללא חשש מזיהומים והידבקויות.

אם אתם מחפשים פתרון היגייני וחסכוני לבריכת השחייה בימים אלו – הנכם מוזמנים לפנות לחברת ספיר. החברה מייבאת, משווקת ומתקינה בריכות שחייה של מיטב המותגים ומספקת אביזרים, כיסויים איכותיים של מיטב המותגים, פתרונות לפיתוח סביב הבריכה, כימיקלים ועוד. 

תגובות