עשרה מוצרי פרסום שיעשו פלאים לשיווק העסק

עשרה מוצרי פרסום שיעשו פלאים לשיווק העסק

יש הרבה מאוד דרכים שיווקיות לקדם את העסק. אפשר להשקיע בפרסום ברדיו או בטלוויזיה, אפשר להשקיע בשיווק דרך הרשתות החברתיות, אפשר להקים אתר לעסק ואפשר להשקיע גם בדרכים נוספות כמו יבוא מוצרי פרסום מותאמים לעסק. אין ספק כי כל בעל עסק רוצה שהעסק שלו יבלוט לעומת המתחרים שלו. אין גם ספק שכל בעל עסק רוצה לקוחות מרוצים שכן אחת מדרכי השיווק הטובות ביותר היא המלצה מפה לאוזן של לקוחות. שיווק באמצעות יבוא מוצרי פרסום זוהי דרך מעולה לשמח את הלקוחות ועל הדרך להפיץ את שמו ופועלו של העסק.

 

מהם מוצרי פרסום לשיווק העסק

מוצרי פרסום, או בשמם הנוסף – מוצרי קידום מכירות – הם מגוון רחב של מוצרים שניתן להדפיס עליהם את שם בית העסק, הלוגו שלו, את המוטו של העסק אם קיים ופרטים נוספים אודות העסק. מוצרים אלו ניתן לייצר בארץ אך ניתן גם לייבא אותם מארצות אחרות כגון סין. יבוא מוצרי קידום מכירות מסין יכול לחסוך הרבה מאוד מהעלויות לעומת ייצור אותם המוצרים בארץ. 

 

אילו מוצרי קידום מכירות קיימים

אם אתם מעוניינים לעשות תהליך של ייבוא מוצרי פרסום לעסק שלכם כדאי קודם שתכירו את האפשרויות הקיימות. מיד נפרט עליהן. יחד עם זאת, חשוב להבין גם שכאשר עובדים מול סין השמיים הם הגבול וניתן להזמין גם מוצרים מקוריים וייחודיים שייוצרו במיוחד עבור העסק שלכם. 

 

הנה כמה דוגמאות למוצרי קידום מכירות לעסק:

  • מטריה עם שם בית העסק והלוגו שלו, בצבעים המתאימים לפלטת הצבעים של הלוגו.
  • שק שינה ממותג.
  • לוחות שחמט או לוחות משחק אחרים ממוגים עם שם בית העסק.
  • מוצרים משרדיים שונים כגון מחזיקי עטים וכיוצא בזה עם שם בית העסק והלוגו. 
  • חולצות ממותגות בכמויות גדולות.
  • מוצרי טקסטיל ממותגים כמו תיקים, כובעים, חלוקי רחצה ומגבות חוף.
  • שעון חכם ממותג.
  • נגן מוזיקה ממותג.
  • ציוד היקפי למחשבים עם לוגו ומידע ליצירת קשר עם העסק (עכבר, פד לעכבר, מקלדת וכו’).
  • גדג’טים מדליקים במיתוג לפי בחירה.

 

כמובן שישנן עוד דוגמאות רבות. כדי להכיר וללמוד לעומק אודות התחום של יבוא מוצרי פרסום מסין מומלץ לעבוד מול חברה מקצועית המתמחה בתחום. 

 

עבודה נכונה מול הסינים

העבודה מול הסינים יכולה להיות מאוד משתלמת מבחינת עלויות. עם זאת, חשוב מאוד להכיר את הספקים השונים, את אופן העבודה מולם, להכיר את המפעלים השונים ואיזה מוצר כדאי להזמין מאיזה מפעל וכו’. לכן, לא כדאי לנהל את היבוא מסין לבד אלא להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית. חברה שמכירה טוב את השוק הסיני, שיש לה קשר רציף וקבוע עם הספקים השונים ויכולה לעשות בקרת איכות על המוצרים, שמכירה את אפשרויות השילוח השונות ואת קשרי המסחר של ישראל וסין. 

 

הכתבה באדיבות SW TRADE, החברה מתמחה באיתור ספקים וניהול יבוא מסחרי מסין, בהיקפים גדולים או קטנים. לחברה שלוחות בסין וצוותים בעלי ידע וניסיון עשיר בכל הנוגע ליבוא מסחרי מסין.

תגובות