מכפר סבא באהבה: עשרות לוחמים ולוחמות התארחו בכפר סבא

84 לוחמות ולוחמי צה”ל, המגויסים בימים אלה למבצע הסברה מקיף בנושא הקורונה ביישובים במחוז, התארחו בעיר כפר סבא. זאת לאחר שהעירייה, באמצעות אגף ביטחון, בטיחות ושירותי חירום ומנהל מחלקת היערכות לחירום אורי טל, נענתה לבקשה שהתקבלה לארח את החיילים במשך חמישה ימים. אירוח זה נעשה בהמשך להודעתה של עיריית כפר סבא כבר מחודש מרס האחרון, כי תקצה את מבנה חטיבת בר לב בעיר כאכסנייה לפעילות יחידה של פיקוד העורף בעת הצורך
ראש העיר, רפי סער: “אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק ויום-יומי עם נציגי פיקוד העורף ועם הגורמים האחראיים על טיפול במשבר הקורונה בישראל. המאבק הכלל ארצי בהמשך התפשטות נגיף הקורונה בבארץ הוא צו השעה ואחריות של כל אחד ואחת מאיתנו, ולשם כך החלטנו להקים מתחם אכסניה לטובת פעילות יחידה של פיקוד העורף, ככל שזו תידרש. העיר כפר סבא מצדיעה לכל החיילות והחיילים, העושים לילות כימים למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל”.
במסגרת האירוח, ובשיתוף אגפי העירייה והנהלת חטיבת בר לב, יצאה לדרך האכסנייה הזמנית, כאשר 48 חיילות ו-36 חיילי היחידה זכו ליחס חם ואישי מאב אב וצוות בית הספר. בסיום האירוח העניקה סרן שהר בכר, קצינת הרשויות של נפת גלילות ממחוז דן, תעודת הוקרה לצוות החטיבה.
רצ”ב: אב הבית אליצור לוי, סרן שהר בכר ומזכירות בית הספר

תגובות