בין כל האירגונים הדרושים למעבר דירה, הקדישו זמן לבחירה נכונה של מובילים מקצועיים ואמינים

בין כל האירגונים הדרושים למעבר דירה, הקדישו זמן לבחירה נכונה של מובילים מקצועיים ואמינים

כל הליך הובלת הדירה מצריך מכם לפנות זמן רב ללא מעט אירגונים וסידורים. אך חשוב לדעת כי מעבר לזמן שאתם מקדישים לחיפושי הקרטונים ואריזת כל חפצי הדירה שלכם, חשוב מאוד להקדיש זמן נוסף לבחירה נכונה של מוביל אמין ומקצועי. תחום זה פרוץ במיוחד ללא כל פיקוח מה שמאפשר לנוכלים רבים להציג את עצמם כמובילים מקצועיים מעבר לרמתם המקצועית הירודה אשר עלולה לפגוע ברהיטים רבים שלכם, הם עלולים לדרוש מחירים גבוהים בעשרות אחוזים מהמחיר הממוצע בשוק להובלת הדירה שלכם. לכן, אל לכם להקל ראש בבחירת מובילי הדירה שלכם. 

 

הבטיחו את הגעתם של כל המוצרים שלכם בשלמותם לנקודת הפריקה

 

בניגוד לדעה הרווחת, מובילים מקצועיים צריכים הרבה יותר מכוח פיזי בלבד. מובילים מקצועיים יודעים לפרק ולהרכיב את רוב פרטי הריהוט בדירה שלכם במטרה לאפשר את יציאתם התקינה בפתח הדלת או העברתם בחדר המדרגות הצר. מעבר לכך, הם מגיעים עם כל הציוד הנדרש בשביל לעטוף את פרטי הריהוט הרגישים והשבירים ביותר. ללא עטיפה מקצועית הסיכויים שפרטי הריהוט הרגישים והשבירים ביותר יגיעו בשלמותם לנקודת הפריקה קלושים בהחלט. פרט זה לבדו יכול לחסוך לכם מאות ואך אלפי שקלים עבור תיקוני רהיטים או החלפתם, מה שמחייב אתכם לוודא שהמובילים שלכם אכן מקצועיים ומדוייקים בכל הציוד הנדרש. 

 

כך תזהו מובילים מקצועיים ואמינים

 

כיום יש לא מעט אנשים אשר מציעים שירותי הובלות בשרון. על מנת להצליח לבחור נכון במובילים המקצועיים והאמינים ביותר חשוב לערוך מעין סקר שוק קצר. בסקר שוק זה אתם צריכים ליצור קשר עם כמה שיותר מובילים להם תפרטו את כל תכולת הדירה שלכם, קומת הדירה המועברת, קומת הדירה אליה עוברים, שיריתי מעליות ועוד שלל פרטים בהתאם לשאלותיהם. לאחר מכן תשמעו את טווחי המחירים של העבודה, תקראו כמה שיותר חוות דעת מאנשים ששכרו את שירותי המובילים בעבר ותוודאו שהם מספיק מוכשרים לשירותי פירוק הרכבה ועטיפה מקצועית. עם שלל הנתונים הללו תוכלו להצליח לסנן את כלל המובילים ולהישאר עם הטובים, האמינים והמקצועיים ביותר.

 

העבירו את כל הדירה בראש שקט – ללא איחורים, עיכובים או חשש לשלמותם של הרהיטים 

 

שירותי הובלות מיכאל ובוריס אשר עוסקים בתחום שנים ארוכות מציעים לכם שירות מקצועי הכולל את כל הנדרש להובלה מוצלחת במיוחד. רמתם המקצועית גבוהה במיוחד כך שתוכלו להוביל בעזרתם גם את פרטי הריהוט השבירים והיקרים ביותר בראש שקט. מעבר לשירותי פירוק, הרכבה ועיטוף הכלולים, הם אף יקפידו לא לאחר ולעבוד במהירות וביעילות רבה כך שתוכלו לסיים את העברת הדירה שלכם תוך זמן צר ללא עיכובים מיותרים. אז בניגוד למקובל לחשוב, קיימת חשיבות רבה להשקיע זמן ומחשבה בבחירת מובילי הדירה שלכם, מובילים אמינים ומקצועיים יחסכו לכם זמן רב ולא מעט כסף.

תגובות