ממירי תקשורת בתעשיות על

ממירי תקשורת בתעשיות על

ממירי תקשורת נמצאים בשימוש נרחב בתעשיות העל בארץ וברחבי העולם. ממיר תקשורת הוא רכיב אלקטרוני ייעודי, תפקידו לאפשר תקשורת והתממשקות בין מערכות שונות ומגוונות, לפעמים המערכת מחוברת ישירות למחשב במפעל ולפעמים המערכת מחוברת למערכות אחרות בתעשייה. 

חשוב לדעת כי יש מגוון רחב של ממירים המתאימים למערכות ייעודיות ושימושיות בתעשיית העל, הממירים הייעודיים מספקים מענה מקצועי איכותי, הם מסוגלים לקלוט נתונים ומידע, לבצע המרה מהירה של המידע ולהעבירו הלאה. 

סוגים נפוצים בתעשיית העל של ממירי תקשורת

בתעשיית העל בישראל יש מערכות מחשוב ותקשורת מתקדמות מסוגים שונים ולשימושים נפוצים ייעודיים. כדי לאפשר תקשורת והתממשקות בין המערכות השונות בתעשייה יש צורך ברכיב אלקטרוני המסוגל לקלוט את המידע ולבצע המרה מהירה של הנתונים לתקשורת בשיטה שונה. הסוגים הנפוצים ביותר של ממירי התקשורת לתעשיית העל הם:

 

  • ממיר תקשורת מ-485RS  ל-USB – ממיר נפוץ וקומפקטי בתעשיית העל המאפשר חיבור ישיר למחשב, אפשר לחבר מספר חיישנים והתקנים לממיר הייעודי, כאשר החיבור למחשב מחייב כבל USB, ללא צורך ליצור יציאת COM וירטואלית במחשב המחובר לממיר, והממיר תומך בדפדפן ואינו דורש ספק מתח חיצוני.
  • ממיר תקשורת מ-232 RS ל-USB מדמה הקלטה – דגם נפוץ של ממיר תקשורת המדמה הקלדה, הממיר מאפשר חיבור של ציוד והתקני תקשורת מסוג 232 RS ליציאה ה-USB במחשב, כאשר משתמש מקליד, הנתונים עוברים למחשב ויוצגו לעיני המשתמש.
  • ממיר תקשורת מ-232 RS ל-USB מדמה יציאה טורית – ממיר נפוץ בתעשיית העל המאפשר הוספה של יציאת תקשורת טורית וירטואלית. המחשב מזהה את היציאה הטורית, הממיר משמש כפתרון נוח ויעיל למערכות מחשוב בהן לא ניתן להוסיף יציאות טוריות.
  • ממיר תקשורת מ-232 RS ל-485 RS – ממיר המאפשר העברה מהירה של מידע למרחק עצום עד 1,200 מ’, ללא צורך לבצע שינויים במערכת.
  • ממיר תקשורת מ-232 RS ל-2PS – ממיר נפוץ בתעשייה המשמש בעיקר לחיבור המקלדת למחשב, הוא מאפשר להעביר נתונים מסוג ASCII ישירות למחשב, בלי להתקין תוכנה ייעודית.

 

מאחר ויש מגוון רחב של ממירי תקשורת המתאימים לתעשיית העל, כדאי להזמין את הפריט רק מחברה המתמחה במתן פתרונות מתקדמים ואיכותיים בתחום הזיהוי, הבקרה והתקשורת.

שימושים נפוצים

הממירים הייעודיים נמצאים בשימוש נרחב בכל ענפי התעשייה, ובמיוחד בתעשיית העל המבוססת על מערכות מחשוב מתקדמות שחייבות להתממשק ולתקשר זו עם זו. בין השימושים הנפוצים של ממירי התקשורת ניתן למנות שימושים כמו חיבור בין מערכות בקרת כניסה למחשב, ממירים לסיב אופטי, ממירים לחיבור רשתות בקרים, צגים וציוד קצה. כמו כן, הממירים נמצאים בשימוש נרחב לצורך חיבור והעברת נתונים בין מערכות זיהוי למחשב או למערכת אחרת, להמרת תקשורת קווית לתקשורת אלחוטית ועוד.

הכתבה באדיבות חברת אי.די.פי מוצרי זיהוי אלקטרוניים בע”מ. החברה מתמחה ביבוא, שיווק ופיתוח מוצרי זיהוי אלקטרוניים ובמתן פתרונות מתקדמים בתחומי בקרות כניסה, קוראי כרטיסים, מערכות זיהוי וממירי תקשורת.

תגובות