אולפני כפר סבא יוצאים לדרך – ראש העיר חתם על היתר חפירה לקריית התקשורת העירונית

אולפני כפר סבא, יוצאים לדרך: היום (שני 10.08) חתם ראש העיר רפי סער על היתר חפירה לקריית התקשורת העירונית, האמורה להיבנות במערב העיר, וזאת לאחר שוועדת המשנה המחוזית להתנגדויות אישרה למתן תוקף את התוכנית כבר בחודש נובמבר האחרון

משמעות החתימה על היתר החפירה היא, כי כעת ניתן יהיה להתחיל בעבודות חפירת יסודות ומרתף, כאשר בניית המתחם צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים.

קריית התקשורת תוקם על ידי חברת “תיא תקשורת” וכוללת מרכז ישראלי לקולנוע ולטלוויזיה בצפון מערב העיר. כמו כן, במסגרת התוכנית יועברו אולפני הרצליה ממיקומם הישן לעיר כפר סבא, וזאת בהמשך להתערבותו של ראש העיר רפי סער, שקידם את התוכנית מאז היבחרו.

ראש העיר, רפי סער: “העיר כפר סבא שמה בראש סדר העדיפויות העירוני את החינוך והתרבות, ומעודדת ומקדמת חינוך להשכלה גבוהה ואת פעילות הקולנוע הישראלי. מדובר בהזדמנות חשובה ובבשורה אמיתית לעיר כפר סבא ואני מייחל ומקווה כי כבר בקרוב נוכל לחזור לפעילות תרבות בהתאם להנחיות הממשלה. הקמת קריית התקשורת בעיר כפר סבא – בה התקיים טקס האוסקר הישראלי, פסטיבל הקולנוע הישראלי וצולמו עשרות הפקות – תתרום הן לכלכלת העיר והם לתושביה ולתושבי האזור כולו”.

מדובר בתוכנית, שקודמה באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, המשתרעת על פני שטח של כ-8.5 דונם, בהם ייבנו בין היתר אולפני צילום והפקה ובית ספר למקצועות התקשורת  משרדים לאולפנים ומסחר נלווה, כאשר המבנה תוכנן על ידי “סקורקא אדריכלים”

יש לציין, כי מדובר בתוכנית שפורסמה להפקדה כבר בשנת 2017 אך בשל הליך התנגדויות ממושך, עוכבה הוצאתה לפועל. עם כניסתו לתפקיד, פעל ראש העיר רפי סער לקידום התוכנית, ובחודש נובמבר האחרון אושרה כאמור התוכנית למתן תוקף, כאשר היום, כאמור, חתם ראש העיר על היתר דיפון וחפירה, שמשמעו התחלת העבודות במתחם התוכנית.

תגובות