5 טיפים לבחירת מתנה מקורית לאישה

5 טיפים לבחירת מתנה מקורית לאישה

היא חוגגת יום הולדת, מתחילה עבודה חדשה או שיש לכם יום נישואין בקרוב? כל אחד מהמצבים הללו ועוד הרבה אחרים מצריכים “שבירת ראש” לא קטנה לגבי קניית המתנה. אז איך בוחרים מתנה מקורית לאישה אהובה בחייכם? מה מומלץ לעשות וממה להימנע? קבלו 5 טיפים מצוינים: 

מגדירים את התקציב מראש

אם אתם לא יודעים מראש מהי המתנה המדויקת שאתם מעוניינים לרכוש, כדאי להגדיר מסגרת תקציב מדויקת שבה תשתמשו. את המסגרת מומלץ להעמיד על גובה סכום כנגד גובה ההיכרות או מידת הקרבה, אך כמובן שהרצון שלכם בקניית מתנות לאישה הוא זה שיקבע, גם אם מדובר במישהי לא קרובה במיוחד, שאתם מעדיפים להתקרב אליה או להרשים. 

מתאימים את המתנה לגיל

להגיש סט צלחות חדש למישהי שחוגגת יום הולדת 20, זו מחווה משונה במיוחד שלא תתקבל טוב. לכן צריך תמיד להתאים את המתנה לגיל המדויק של החוגגת ולהתחשב ברצונות האישיים שלה, האהבות, התחביבים והטעם האישי שעשויים מגיל לגיל גם להשתנות. המטרה שלכם היא לדאוג למתנה יפה, משמחת ופרקטית שהיא תשמח לעשות בה שימוש בטווח הארוך. 

אל תתקבעו

הנה סעיף שמוקדש כל כולו לטעויות המין הגברי ברכישת מתנות לנשים. אל, פשוט אל תקנו משהו שאתם בטוחים שהיא תרצה, אם מעולם לא שאלתם אותה מה היא רוצה. מה אם היא לא משתגעת על טבעות זהב צהוב ודווקא כסף מדבר אליה יותר? ואם היא לא ממש זורמת על ניחוח הבושם המסוים ותאלץ להחליף אותו? כל עוד אתם לא יודעים במדויק מה הטעם שלה, לכו על מתנות כלליות: חופשה מפנקת או יום כיף זוגי, גיפט קארד או כרטיס אשראי לשימושה החופשי. אם אתם בכל זאת רוצים לקנות מוצר, עדיף שפשוט תשאלו או תבררו העדפות קודם. 

צאו מהקופסה

כדי לקנות מתנה מקורית לאישה אהובה וקרובה, צריך לגייס מעט יצירתיות וכוונה טובה. נכון שאפשר להרעיף במתנות כמו תכשיט ובושם, או דובי ענק וקופסת שוקולדים. אבל בינינו, מקורי ממש, זה לא. לכן אפשר לפתור את הנושא על ידי דרך הענקת המתנות: יום הולדת בנוסח חמשת החושים שבה כל מתנה משויכת לחוש אחר, מתנות בסגנון חפש את המטמון שבהן מרמז לרמז היא תצבור עוד מתנות או שתגיע למארז מתנות אחד גדול, פאזל שממנו מרכיבים את תמונת המתנה או את המלל שנושא את שם המתנה (למשל “חופשה בצימר”) ועוד. 

אל תשכחו ברכה מהלב

כל מתנה – יפה ומקורית ככל שתהיה, לא שווה הרבה אם לא תאחלו משהו אישי ומרגש. בין אם זו מתנה מקורית ליום ההולדת ובין אם למאורע אחר כמו סיום לימודים, קידום בעבודה, יום נישואין ועוד, ספרו לה מה אתם מרגישים, מהן התכונות הטובות שלה ואחלו כמה מילים. בסופו של דבר, הכוונה היא מה שמשנה. 

תגובות