ניהול חניון לא חייב לגרום כאב ראש

ניהול חניון לא חייב לגרום כאב ראש

כל מי שמנהל חניון מכיר את כאב הראש המתלווה לכל העניין. העצבנות של הנהגים שלא מצליחים למצוא לעצמם מקום חניה כאשר הם מסתובבים הלוך ושוב, עולים ויורדים בין המפלסים ולא מצליחים למצוא את מבוקשם. מעבר לכך אם נתייחס ליציאה מהחניון הרי שזה גם כן נושא לדיון. היציאה מהחניון יוצרת פקקי תנועה בכל האזור רק בגלל עמדות התשלום האיטיות, חיטוט אחר כרטיסי החניה שיש להם את הנטייה להיעלם בדיוק ברגע שצריך אותם ובקיצור פרוצדורה מעייפת ומתישה הדורשת פתרונות יצירתיים

זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם כאן. פתרון מלא לכל רשימת הבעיות אותם הצגנו לכם כאן.

ידעתם שניהול חניון יכול להפוך לדבר פשוט?

אנחנו מציעים את האפשרות ליצור חניון חכם שיהפוך את כל הסיפור של החניה כולל חיפוש מקום חניה, מציאת מקום פנוי ואפילו תשלום מהיר ביציאה להרבה יותר נוח, מהיר ואף ידידותי לכל הסביבה.

בחניונים של היום משקיעים גם בעמדות הטענה לכלי רכב חשמליים כך שכל הסיפור של מציאת מקום חניה, החניה בפועל ואף היציאה מהמקום נעשים כולם בצורה מהירה מאוד ללא בזבוז זמן מיותר ועצבים מיותרים של הנהגים הישראלים הרגישים לכך…

 טכנוסו ניהול חניונים הופכים את הסיפור לפשוט

החניונים שלנו מתחילים כבר מהכניסה אל המקום. כל נהג שמבקש להיכנס מקבל את המידע המלא על אודות מקומות החניה הפנויים במקום. מערכת זיהוי מיוחדת המוצבת במקום קולטת אוטומטית את לוחיות הרישוי וכך נשמר מספר הרכב המבקש להיכנס בתוך המערכת. לאחר הכניסה ישנה מערכת מיוחדת המכוונת את הנהג אל מקום החניה הפנוי הקרוב ביותר עבורו. 

רמזורים מיוחדים מאותתים האם מקום החניה פנוי או לא כאשר אור אדום מאותת על מקום תפוס ואור ירוק מאותת על מקום פנוי.

החניונים המודרניים של היום דורשים גם עמדות הטענה לצורך שימושם של כלי הרכב החשמליים שאט אט מתחילים למלא את כבישי הארץ ואלו דורשים מענה משלהם.

עמדות יציאה מהירות

עמדות היציאה מאותם החניונים הם גם כן עמדות מהירות במיוחד כאשר אין את העיכובים האופייניים לאותם המקומות. התשלום מתבצע מהר וביעילות באמצעות מערכת תשלום חכמה שהיא כמובן דיגיטלית. התשלום מתבצע במהירות רבה ללא כל צורך בניירת וכך תוך זמן קצר ממש הנהג יכול לצאת אל הכביש ולהשתלב בתנועה שעל הכביש.

חשוב לפנות אל חברות מקצועיות המסוגלות לתת את המענה בדמות חניונים חכמים ועדכניים.

תגובות