גולן הולצר מסביר על פרסום עסקים בצל משבר הקורונה

גולן הולצר מסביר על פרסום עסקים בצל משבר הקורונה

הגל הראשון של משבר הקורונה מאחורינו, אך נראה כי ההתמודדות עם השפל עוד ניצבת לפני שוק העסקים הישראלי. במחקר שביצעה חברת “דן אנד ברסטיס” הוערך כי בשנת 2020 צפויים להיסגר כ-70,000 חברות ועסקים – עליה של כ- 50% ביחס לסגירות בשנת 2019. לראשונה מזה עשור, המשק עתיד להתכווץ. המציאות החדשה, דורשת מאיתנו לחשוב באופן חדשני. לא מספיק להישען על שיטות שעבדו עד היום. בזמנים שבהם הסבירות לסגירת העסק עלתה ל- 11%, על כל בעל עסק יש למצוא את הדרך לבלוט, לחדש ולהגיע לקהל לקוחות חדש

אז איפה מתחילים?

פנינו לגולן הולצר, מנהל חברת אתרימס, על מנת לשמוע ממנו כיצד ניתן להצליח: “העולם הוירטואלי אליו התרגלנו כאן בשביל להישאר”, אומר גולן, “השקעה באתר הכרחית במיוחד עכשיו. האנשים לא יוצאים מהמחשבים כי הקורונה נגמרה וחוזרים לרחובות. להפך, התרגלנו לעידן הווירטואלי. גם לפני זה, 95 אחוז מהחיפושים אחר עסק התבצעו בתוך אתר האינטרנט”.

ואכן – כשספרי הטלפונים חלפו מהעולם, וכרטיסי הביקור גם כן, צריך בראש ובראשונה להשקיע באתר ובניסוח השירות שאתה מציע לקהל הלקוחות שלך.

 

מה מרכיב אתר מוצלח?

גולן הולצר אומר: “השאיפה היא שהלקוח הפוטנציאלי נכנס לאתר העסק שלך, הוא ישר יבין מה אתה מציע לו. לאנשים היום אין סבלנות. אם הם ילכו לאיבוד בניסיון להבין, הם פשוט יצאו מהאתר ויחפשו אחר בעל המקצוע הבא. חשוב לבנות אתר מסודר, בעל דרכים פשוטות ומהירות ליצירת קשר, מחירון, עמוד דוגמאות ועיצוב פשוט אך אסתטי. האתר שלך זה כרטיס הביקור שלך”, 70% מהגלישה באתרי אינטרנט נעשית דרך הטלפונים הניידים. לכן כדאי לוודא שהאתר יהיה נוח לשימוש ולתפעול גם ממסך הסמארטפון של המשתמש.  חשוב גם להשקיע בתוכן ובניסוחו, ולא להסתפק בניסוחים זריזים וחסרי מחשבה. אל תזלזלו באינטילגנציה של הלקוח שלכם.

 

 

פרסום, פרסום ופרסום

אין צורך להסביר את חשיבות  הפרסום להצלחת העסק. אתר טוב זה חשוב, אבל אם הוא נותר קבור בין מיליוני האתרים שברשת, כל העבודה הקשה היא לריק. ובימים שבהם הפרסום כל כך מתקדם, יהיה זה חטא בעבור העסק שלך לא להשתמש בו. הבינה המלאכותית, שבעבר נשמעה כמו חלום רחוק, נמצאת בכף היד של כולנו ועומדת בבסיס פלטפורמות הפרסום המתקדמות שגוגל מציעה. גולן הולצר מסביר: “כלי הפרסום של גוגל היום משוכללים מאוד, ומאפשרים לך להגיע בדיוק לקהל היעד שלך לפי מגוון רחב של מאפיינים. גיל, העדפות, מיקום ועוד. זאת הדרך של גוגל להבטיח לך שאם אתה משקיע בפרסום ממומן בתוכו, הלקוחות הנכונים יגיעו אליך”.

פרסום ממומן בגוגל יופיע גם ביוטיוב, בג’ימייל ובמגוון הרחב של חברות הבת של כלי החיפוש הגדול בעולם. חשוב לדעת גם שגוגל מחייבת אותך רק לפי כניסות. האינטרס שלך ושל גוגל להצלחה הוא משותף.

לצד זאת, גולן הולצר מספר על שיטת הפרסום האורגני. מדובר בשימוש במילות מפתח בתוך האתר, שיקדמו אותו באופן טבעי ללא תשלום לספק חיצוני:  “היתרון הגדול ביותר בהצלחת הקידום האורגני של האתר, הוא שהחשיפה והקליקים לא עולים לנו כסף. כשמשקיעים בפרסום ממומן, צריך תקציב שוטף לתשלום על כל קליק שמוביל לכניסה לאתר”

יתרון נוסף בפרסום אורגני זה שהוא נראה טבעי יותר, ולא כמודעה.

הצלחה לא באה בקליק אחד

הצלחה של עסק במימד הווירטואלי, דורשת חשיבה מעמיקה, התמסרות ותוכנית פעולה. אם האתר ישאר מאחור, גם אתם, תשארו מאחור.

תגובות

תגובות