תערוכה חדשה של אמני כפר סבא: בתהליך

האמנים שחלקם מכפר סבא מציגים תערוכה חדשה : אורי דה-בר, אמנון טישלר, גלעד כהנא, דורית יעקובי, הילה ליזר בג’ה, יהודה רוט, ליאור כלפון, לימור צרור, מוטי דריאל, מישל אפרגן, נויה שילוני-חביב, צור בלס, קובי סיבוני, רויטל ארבל, רוסלו שמריה ומוריס כהן, רפי קרסו, שרון הללי אסא ושמעון פינקלשטיין

הפתיחה ב-חמישי 10.9 בשעה 20:00, “בתהליך”  / IN Process” , אוצרת: כרמית ויצמן

תערוכה קבוצתית חדשה במכון המים, הגלריה העירונית גבעתיים

אורי דה בר

התערוכה עוסקת בנושא תהליכים ושינויים בחומר, ברוח והקשר בניהם. ידוע שישנו קשר עמוק בין האדם והעולם. העולם החיצוני הינו סוג של מראה להתבוננות פנימית ולהפך.  קיים קשר בין חומרי היסוד בבריאה ובין רוחו ונפשו של האדם. אלו ואלו נמצאים בתהליכים תמידיים של שינוי, תנועה והתפתחות . בתערוכה משתתפים אמנים שחלקם עוסקים מלבד אמנות חזותית בתחומים שונים כגון רפואה, כימיה, מוזיקה, משחק, ריקוד, עריכת דין, קעקועים ועוד. הם מביאים את פרשנותם הייחודית לנושא כל אחד במדיום אחר, וידאו ארט,  פיסול, צילום, מיצב, רישום, מה שהופך את התערוכה לרבגונית , מפרה ומסקרנת.

האוצרת כרמית ויצמן אמנית ישראלית עכשווית, אשר עוסקת בנושאים של מצבים קיומיים, המסתוריות שבחיים ובמוות, קונפליקטים, חיבורים ותהליכים בנפש האדם ובמציאות בכללותה. היא יוצרת במגוון רחב של חומרים ביניהם חומרי תעשייה ובמדיומים שונים – רישום, ציור, פיסול, מיצב ווידאו ארט, היא מציגה את עבודותיה בתערוכות בגלריות ובמוזאונים ויצמן למדה אמנות במדרשה לאמנות במכללה האקדמית בית ברל, ויצמן נשואה ואם לשלושה. חיה ועובדת בשדה ורבורג. 

גלעד כהנא

 

תגובות