עיריית כפר סבא החלה בהקמת גינת משחקים חדשה במתחם גן הזיכרון

בימים אלה החלה עיריית כפר סבא, באמצעות מחלקת גנים ונוף באגף חזות העיר והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, בעבודות הקמת גן משחקים חדש לרווחת הציבור במקום גן המשחקים הישן במתחם גן הזיכרון שבמרכז העיר.
במסגרת העבודות, הנאמדות בסכום של כ-700 אלף שקלים, יוקם גן שעשועים חדש, איכותי ומודרני, המותאם ועומד לכל תקני הבטיחות הנדרשים.
גן המשחקים החדש יכלול משטח בטיחות והצללה, מתקן משחקים משולב, הכולל בין היתר מגלשות ואלמנטים נוספים, מתקן סירה, קיר טיפוס לילדים, וכמובן נדנדות לפעוטות ולילדים בגילים שונים. כמו כן, עבודות הקמת גן המשחקים החדש יכללו הצבת ספסלים וברזייה חדשים כמו גם שיקום של המדשאה ונטיעת עצים. חשוב להדגיש, כי הגן כולל מתקנים מונגשים, כחלק ממדיניות עירונית להנגשת כלל המתקנים במרחב הציבורי, והעבודות – שהחלו החודש – יימשכו כחודשיים.
עבודות הקמת גן המשחקים החדש מתווספות לתוכנית עירונית שהחלה בשנת 2019, במסגרתה השקיעה כבר העירייה מאות אלפי שקלים בשדרוג גינות ציבוריות ברחבי העיר, כולל עבודות גינון והתקנת מתקני משחק חדישים ומשטחים בטיחותיים.

ראש העיר, רפי סער: “המרחב הציבורי בכפר סבא הוזנח במשך תקופה ממושכת ובמסגרת תוכניות העבודה השנתיות, אנו ממשיכים בחידוש פני העיר כולה, הן בתחום התשתיות, הן בתחום ריהוט הרחוב וניקיון העיר, הן בשיפוץ ובשדרוג נרחב של מוסדות החינוך העירוניים ועוד. גן הזיכרון שבמרכז העיר הוא אחד מסמליה החשובים של העיר כפר סבא ויש חשיבות רבה בעיניי לטיפוחו ולשדרוגו של המקום הטבוע בזיכרונות רבים מאיתנו והמשמש את כל אוכלוסיית העיר”.
תוכנית שיקום הגנים הציבוריים החלה עם חידושה של גינת הבנים בשכונת יוספטל בעיר, כאשר לבקשת התושבים, ביצעה העירייה עבודות שדרוג והחלפת מתקנים בגינה, כשבין היתר הוגדל שטח פינות המשחקים והותקנו מתקני משחק חדשים ועבודות גינון.
בנוסף, כללה התוכנית גם את שדרוג מתחם לוקי ברחוב אסף שמחוני, גינת הגדנ”ע ברחוב הכרמל, הגינה הציבורית ברחוב שמחה אסף. כמו כן, גן המגינים ברחוב המעפילים במרכז העיר עבר אף הוא שדרוג נופי בהתאם לערכי השימור של גנים ותיקים בעיר.

תגובות