86% זכאות לבגרות בהוד השרון

 

86% זכאות לבגרות בהוד השרון

 

19.3% מהבוגרות והבוגרים תושבי העיר זכאים לתעודות בגרות מצטיינות המשלבות למידה ברמה מוגברת של שלושה מקצועות, ממוצע ציונים מעל 90 והצטיינות בתכנית להעצמה אישית ומעורבות חברתית 

 

היום פרסם משרד החינוך את נתוני ה”תמונה החינוכית” לשנת הלימודים תשע”ט, הכוללת את הישגי מערכת החינוך בתחומים הפדגוגיים, חינוכיים וערכיים . 

 

בתי הספר התיכוניים בעיר בולטים בהישגים המרשימים ובשילוב בין מצוינות לימודית למצוינות ערכית. בין המדדים שנדגמו: תרומה לקהילה, הישגים לימודיים, שמירה על טוהר הבחינות ומניעת הנשרה. 

 

מכלל בוגרות ובוגרי י”ב הלומדים בהוד השרון – 86% זכאים לבגרות. בקרב הבוגרים תושבי העיר 88%  זכאים לתעודת בגרות, זאת לעומת הנתון הארצי העומד על 69.7% .

 

16.3% מכלל תעודות הבגרות של כלל הלומדים בהוד השרון הן תעודות בגרות מצטיינות. מקרב תושבי העיר 19.3% זכאים לתעודות מצטיינות המשלבות למידה ברמה מוגברת של שלושה מקצועות, ממוצע ציונים מעל 90 והצטיינות בתכנית להעצמה אישית ומעורבות חברתית. בתחום זה בלט במיוחד תיכון רמון שבו 34% מהבוגרים זכאים לתעודות בגרות מצטיינות. 

 

בוגרות ובוגרי הוד השרון מובילים גם באחוז התלמידים הלומדים אנגלית ברמה של 5 יחידות לימוד, כש- 72% מהבוגרות והבוגרים למדו אנגלית ברמה של 5 יחידות לימוד. במסגרת לימודי המתמטיקה 54%  נבחנו ברמה מוגברת  4-5 יחידות לימוד. גם אחוז לומדי 5 יחידות לימוד במתמטיקה נמצא במגמת עליה ובתשע”ט 27.7% מהתלמידות והתלמידים נבחנו ברמה זו. בנוסף, בחמש השנים האחרונות הוכפל אחוז לומדי המתמטיקה ברמה של 5 יחידות לימוד . 

 

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי: “המגמה של חיזוק המצוינות, לצד הכלה ומניעת נשירה צריכה להיות מקור לגאווה לכל התלמידות והתלמידים, לצוותים החינוכיים וגם לעירייה ומהווים חיזוק לקו אותו אנו מקדמים של חינוך ערכי שרואה את התלמידות והתלמידים. אני גאה ומודה לצוותים החינוכיים, הנהלות בתי הספר, צוותי המנהלה על העבודה הקשה בשנה החולפת ומאחל להם ולתלמידות והתלמידים שנת לימודים בריאה ומוצלחת אל מול האתגרים”. 

 

מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך: “הישגים מרשימים אלה הם תוצאה של השקעת הרשות  בחינוך, צוותים מקצועיים ומנוסים ומנהלי בתי ספר מוכשרים שהציבו בראש סדר העדיפות את קידום המצוינות והערכים בבתי הספר”.

תגובות