מה חשוב לדעת כשקונים מאווררי תקרה מעוצבים?

מה חשוב לדעת כשקונים מאווררי תקרה מעוצבים?

מאווררי תקרה מעוצבים הם השקעה נהדרת לבעלי בתים שמחפשים שיטה יעילה לשמור על קרירות ואוורור נאות בביתם. יחד עם זאת, כמות האפשרויות העצומה שקיימת בשוק יכולה לעיתים לבלבל אפילו את האנשים המבריקים ביותר.

קרוב לוודאי ששמעתם בהזדמנויות רבות ששימוש במאוורר תקרה בחדר חוסך אנרגיה וכסף. מאווררי תקרה מעוצבים יוצרים תנועת רוח נעימה,  שאומר שרוב האנשים שמתקינים אותם בבתיהם יכולים להעלות את הטמפרטורות במזגן שלהם בארבע מעלות מבלי לשים לב להבדל ברמת הנוחות שלהם. 

התנהלות זו חוסכת כמעט עשרה אחוזים בחשבונות החשמל בקיץ, ויש עוד כמה תכונות שחשוב לחפש במהלך רכישת מאווררי תקרה, כי קצת ידע משנה את התמונה. אז הנה כמה טיפים שימושיים שיסייעו לכם לבחור מאוררי תקרה מעוצבים ומושלמים לביתכם.

מיקום ההתקנה של מאווררי תקרה מעוצבים

השיקול הראשון החשוב בבחירת מאווררי תקרה מעוצבים הוא שיקול מיקום ההתקנה. ניתן לסווג מאווררי תקרה בהתקנה על קורות בחללים חיצוניים, או בחדרי הבית. ההבדל העיקרי בין מאווררים פנימיים וחיצוניים הוא שמאווררי תקרה חיצוניים מיועדים להתמודד עם רמות לחות גבוהות יותר, וזה הגורם העיקרי לעמידות הפיזית שלהם לאורך זמן. 

חוץ מזה, למאווררי תקרה חיצוניים יש מאפיינים עמידים בפני טחב, שמציעים הגנה נוספת מפני תנאי אקלים קשים.

מאפייני החדר וגודל המאוורר

מאפייני החדר שלכם קובעים את גודל המאוורר הנכון, כך שאתם יכולים להבין אם תזדקקו למוט מאריך או לא. 

מטרת מוט הארכה היא להוריד את מאוורר התקרה כך שיגיע לגובה האידיאלי להפצת זרימת אוויר מיטבית.

לא כל המנועים נוצרו שווים

המנוע של מאווררי תקרה מעוצבים הוא המפתח למקסימום ביצועים, מכיוון שהוא מספק את הכוח שמניע את להבי המאוורר. המשימה המאתגרת ביותר של יצרנים היא ליצור מנוע שהוא גם חזק וחסכוני באנרגיה, וגם שקט.

מאווררי תקרה זמינים עם מנועים סטנדרטיים, ומספקים בדרך כלל ביצועים משופרים בהשוואה למאווררים רגילים. השוואה נוספת היא אופן הפעולה השקט יותר והחיסכון הגדול יותר באנרגיה. החסרונות היחידים של מאווררי תקרה להם העלויות הגבויות יותר שלהם והמגבלה שלהם לפעול רק בשלט רחוק.

אבל בהשוואה לרכישת מזגן, מאווררי תקרה מעוצבים זולים יותר

רכישת מאווררי תקרה מעוצבים היא השקעה משתלמת במיוחד כשבוחרים דגם עם מנוע איכותי. מנוע גדול וביצועים איכותיים יכול לסייע בהגברת זרימת האוויר בחדר, אבל גם בהפחתת הרעש והתנודות. 

מכיוון שזהו מכשיר שעשוי לפעול מספר שעות ביום, אתם רוצים דגם די שקט. מנועי מאווררי תקרה מדגמים חדשים נחשבים ליעילים ביותר בטכנולוגיית המנוע שלהם, וגם ליקרים ביותר, אבל בהשוואה למחיר של מזגן מדגם חדש, הם זולים יותר אבל עדיין נחשבים לאיכותיים.

בשורה התחתונה, שיקול התפקוד גובר על שיקול העיצוב

בין אם אתם מחפשים להבי מהגוני מלוטשים ומלבניים או להבים בצורת עץ אלון מסורתיים יותר, המספר והזוויות של הלהבים חשובים הרבה יותר לפונקציונליות של המאוורר מאשר לצורתם.

תגובות