לא הכל ורוד – המכשולים האפשריים של פרויקט פינוי בינוי בירושלים

לא הכל ורוד – המכשולים האפשריים של פרויקט פינוי בינוי בירושלים

 

פינוי בינוי בירושלים יכול להיות הזדמנות מצוינת עבור לא מעט אנשים, אך לצד היתרונות הרבים שהאפשרות הזאת מציעה – יש גם לא מעט סכנות שאתם צריכים להיות מודעים אליהם. ככל שתהיו מודעים ליותר סכנות, כך תוכלו לנסות לחלוף על פניהן ללא כל בעיה. רוצים לשמוע עוד? היכנסו לאתר ותקבלו את כל המידע שיכול להיות את ההחלטה הבאה שלכם ליעילה הרבה יותר

 

הפרויקט יכול שלא לצאת לפועל – קחו בחשבון

זה לא משנה אם מדובר על פרויקט פינוי בינוי בירושלים או בכל עיר אחרת בישראל, יש סיכוי סביר כל הפרויקט לא יצא לפועל בסופו של דבר. לכן לפני שאתם מספרים לכולם שאתם עומדים לקבל דירה חדשה במסגרת פרויקט פינוי בינוי, מוטב שתראו כי התוכנית יוצאת לפועל. כי יש סיכוי סביר שבסוף תגלו כי התעוררה בעיה והפרויקט הגדול בוטל לחלוטין.

 

המכשול הבירוקרטי – יכול להרוס הכל

אתם לא מצפים להיכנס לתהליך של פינוי בינוי בירושלים מבלי שתהיה בירוקרטיה נכון? מדובר על תהליך לא קטן, ולפיכך התהליך הבירוקרטי יהיה קשה במיוחד. אתם צריכים להכין את עצמכם למצב שבו תצטרכו למלא המון מסמכים, ואל תיתנו לזה לשבור אתכם – כי המטרה הסופית חייבת לעמוד לנגד עיניכם. כך בסוף תוכלו לקבל את הדירה שתמיד חלמתם עליה.

 

דיירים סרבנים – תסמונת מוכרת מאוד

פרויקט פינוי בינוי בירושלים מחייב אתכם לקבל את האישור של כל הדיירים, אך מה לעשות שלא תמיד זה יכול לצאת לפועל? לכל דייר יש את הצרכים שלו, ולכן יש כאלה שיסרבו לאשר את הפרויקט. התסמונת של הדייר הסרבן היא תסמונת מוכרת מאוד, וקשה מאוד להתמודד איתה. לכן חשוב מאוד שתהיו מודעים לכך שאולי בגלל דייר אחד שמסרב לבצע את הפרויקט, הפרויקט כולו יכול לרדת לטמיון – זוהי סיטואציה שתהיה מאוד מבאסת עבורכם.

 

חילוקי דעות בין היזם ובין עיריית ירושלים

אתם שואלים את עצמכם למה לוקח לכל פרויקט פינוי בינוי בירושלים זמן לצאת לפועל? מכיוון שברוב המקרים מתגלים לא מעט חילוקי דעות בין היזם ובין העירייה. כל אחד מנסה למשוך את השמיכה לכיוון שלו, ולכן הפרויקט כולו יכול להתעכב – ואתם תמצאו את עצמכם במצב הזה בין הפטיש לסדן. לכן תנסו לבחור יזם שלא יעשה לכם את החיים לקשים יותר.

 

בעיות כספיות יכולות לעכב את הפרויקט

אומנם כל אחד מהצדדים במסגרת פינוי בינוי בירושלים ירוויח בעתיד, אך בעיות כספיות יכולות למנוע את תחילת הפרויקט. אלו יכולות להיות בעיות כספיות של הדיירים או בעיות כספיות של היזם, אך זה לא באמת משנה כי הפרויקט הוא זה שיפגע. אי אפשר לצאת לדרך מבלי שיהיה ניתן לדעת באופן חד משמעי שיש מספיק כסף לסיים את הפרויקט בשלמותו. 

תגובות