שדולת העסקים בכנסת הגיעה לביקור בכפר סבא

שדולת העסקים בכנסת בראשות חברת הכנסת קרן ברק וח”כ פורר הגיעה לסיור בכפר סבא. במהלך הסיור הם ביקשו לעמוד מקרוב על הקשיים של בעלי עסקים ודרכי ההתמודדות איתם. בין היתר ביקרו בקאנטרי כפר סבא ועוד.

ח”כ ברק עמדה מקרוב גם על מצב העסקים של רחוב ויצמן רגע לפני השדרוג ועבודות בעקבות “מהיר לעיר” ושוחחה עם ראובן דהרי ואלי בן סעדון – מעצבי שיער מוכרים בעיר

בהמשך ביקרה גם בחברה הכלכלית שם הציג בפניה אורן כהן המשנה לראש העיר 

ויו”ר ועדת העסקים הקטנים והבינוניים, את מנהלת העסקים ההולכת וקמה ומגוון השירותים שהיא עומדת לתת לעסקים בכפר סבא ולבעלי העסקים. 

הביקור הסתיים בדיון של השדולה בנושא סיוע והחזרת עסקים שנפגעו ממשבר הקורונה לפעילות, בהשתתפות ראשי ארגוני העצמאיים בחדר הישיבות בקניון ערים. 

אורן כהן: “בתקופה זו חשוב שנקפיד לחזק את העסקים ובעלי העסקים המהווים מנוע צמיחה חשוב בכלכלה הארצית והמקומית. אני רואה בביקור שדולת העסקים בכפר סבא חשיבות ומקווה שהביקור ישיא תוצאות טובות. כפר סבא פועלת רבות למען אותם עסקים וכך גם נמשיך וזאת בהתאם למדיניות וחזון ראש העיר”.

קרן ברק:”שמחתי להגיע היום לכפר סבא ולפגוש את בעלי העסקים בתחומים השונים – סטודיו לפילאטיס, חדרי הכושר, הקאנטרי ומעצבי השיער. גולת הכותרת של ביקורי, היתה החברה הכלכלית של העירייה, שיחד עם סגן ראש העיר אורן כהן, הציגו בפני את תוכנית הפעולה המעמיקה של המנהלת לעסקים של העיר אשר יוצאת בימים אלו לדרך.
שמחתי לראות שהעסקים בכפר סבא ממשיכים לפעול ולפרוח תחת ההגבלות בשנה מאתגרת זו.
כיו״ר השדולה למען העסקים הקטנים והבינוניים בכנסת, אני מגוייסת לרתום את הכנסת והשלטון המרכזי לסיוע לכפר סבא ובכל פרויקט דגל בו יבחרו.

תגובות