סיכום שנת תש”פ במועצה הדתית כפר סבא

לקראת השנה החדשה במועצה הדתית בכפר סבא מסכמים את שנת תש”פ .

הידעתם? אורך קו העירוב בעיר כפר סבא הוא 36 ק”מ. מספר המשתמשים בשירותי המקוואות בשנה האחרונה הוא  כ- 60 אלף. בכפר סבא  כ- 190  עסקים מקבלי כשרות מתוכם 15  עסקים חדשים שקבלו השנה תעודת כשרות. בכפר סבא  103 בתי כנסת  ו- 700 ספרי תורה. השנה נרשמו לנישואין   כ- 300 זוגות.

במועצה הדתית בכפר סבא מציינים : בראש מעיינינו ניצבים תושבי העיר מקבלי השירותים. נמשיך להעניק גם בשנה הבאה את השירות הטוב ביותר בתחומי הכשרות, הנישואין, מקוואות , עירובין ובפעילות קהילתית שתקרב את הציבור הרחב להיות שותף בקהילה . אנחנו לא שוקטים על שמרינו , מציינים במועצה הדתית ופועלים תמיד איך לשפר את שירותי הדת לתושבים.

במועצה הדתית מדגישים  בסיפוק את שיתוף הפעולה המלא עם ראש העיר רפי סער ועו”ד איתן צנעני סגן ומ”מ ראש העיר המקבלים ביטוי בסיוע בניית מקוואות חדשים  והפיכתם  לחוויה אישית למשתמשים הרבים.

השנה החלו לפעול 2 מקוואות חדשים מפוארים מודרניים ומונגשים לכולם. מקווה לנשים ומקווה לגברים בשכונת קפלן

ששון טרבלסי, יו”ר המועצה הדתית

בנושא המקוואות מציינים במועצה הדתית כי לכל המקוואות יש אישורים לרישיון עסק ל – 5 שנים. רישיון העסק נועד למנוע מפגעי בטיחות ותברואה במקוואות.

המועצה הדתית החלה להפעיל השנה את המיזם “נשות כפר סבא מזמינות תור אונליין” . מערכת חדשנית אינטרנטית , דרכה כל אישה יכולה לקבוע בקלות ובמהירות תור לטבילה לפי מיקום הקרוב ובשעה נוחה ולשמור על פרטיות.

תגובות