15 מקרי קורונה במערכת החינוך בהוד השרון

מאז פתיחתה של שנת הלימודים, התגלו במערכת החינוך בהוד השרון כ-15 מקרים של נשאי קורונה מאומתים. האירועים התרחשו בכל חלקי מערכת החינוך העירונית, מהגנים ועד לתיכונים. בנוסף היו מקרים לא מעטים של אנשי צוותים חינוכיים שנדרשו להיכנס לבידוד בשל חשיפה לנשאים מאומתים שלא במסגרת מערכת החינוך. 

נכון להיום יש באגף החינוך הקדם יסודי 45 נשות צוות בבידוד, 15 גננות ו-30 סייעות, כמו גם 3 אנשי מנהלה. בעקבות אירועי קורונה שהתגלו בהם והצריכו בידוד של נשות הצוות, הילדות והילדים, הושבתו שישה גנים – יקינטון, מנדרינה, שקנאי, שיטה, ארז ולימון. בשל הבידודים הרבים של גננות וסייעות, העירייה פועלת על מנת לגייס כמה שיותר עובדות ועובדים מקצועיים כסייעות/ים על מנת שניתן יהיה לקיים בגנים העירוניים שמשיכים לפעול, שגרת פעילות טובה ככל הניתן. 

 

בבתי הספר בעיר התגלו גם כן מספר נשאי קורונה מאומתים שהביאו לכניסתן/ם לבידוד של כ-60 מורות ומורים, כ-170 תלמידות ותלמידים וכעשרה נשות ואנשי מנהלה. בתי הספר בהם התגלו נשאי קורונה מאומתים הם רעות, הירוק, לפיד, רמון ומוסינזון.

 

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: “הקורונה היכתה בשבוע האחרון בחוזקה במערכת החינוך שלנו.  אנחנו מתמודדים עם מספר הולך ועולה של נשות ואנשי צוות מבודדים, ועימם גם ילדות וילדי גן, תלמידות ותלמידים רבים שנאלצים להיכנס לבידוד. המציאות הזו, חמורה במיוחד בגילאים הנמוכים, שכן בידוד של ילדה או ילד בגילאי גן מחייב גם את כניסתו לבידוד עימו של בן משפחה, מה שמעצים את הקושי. 

אני שב וקורא לכל תושבות ותושבי הוד השרון, צמצמו מגעים למינימום הנדרש, הימנעו מהתקהלויות ושימו מסכות כל פעם שאתן/ם בחברת אנשים שאינם בני ביתכם. רק עמידה קפדנית של כולנו בהוראות תוכל לצמצם את התחלואה ואת נזקיה”.

תגובות