לראשונה בהיסטוריה: בעקבות הסכם השלום עם איחוד האמירויות הערביות, ישראלים יוכלו לרכוש נכסים באבו דאבי ודובאי

בו דאבי, איחוד האמירויות, 13 בספטמבר, 2020 – בלום פרופרטיז, החברה המובילה באבו דאבי ליזמות נדל”ן יוקרתי, היא הראשונה מבין חברות הנדל”ן באיחוד האמירויות המציעה למשקיעים ישראליים הזדמנות להשקיע בנכסים באיחוד האמירויות, כתוצאה מהסכם השלום שנחתם לאחרונה בין איחוד האמירויות וישראל

 

חברת בלום מתמחה בפיתוח קהילות משולבות ובנות קיימא המציעות סגנון חיים עשיר ואיכות חיים משופרת. בשיתוף עם מעצבים ואדריכלים מן השורה הראשונה, החברה בונה מגוון פרויקטי מגורים ומסחר  במיקומים מעולים ברחבי איחוד האמירויות. בלום גם מספקת פתרונות מותאמים אישית לחכירה וניהול נכסים.

 

הפרויקטים ממוקמים הן באבו דאבי והן בדובאי, ובעלי היצע מגוון של נכסים למעוניינים להשקיע בנדל”ן מניב. הודות לשילוב של מיקום מצוין, סטנדרט בניה גבוה ומחיר אטרקטיבי, הארוזים כולם יחד כהזדמנות ייחודית ומיוחדת  לרוכשים ומשקיעים ישראליים, שרוצים להבטיח לעצמם ערך לטווח הרחוק ותשואה גבוהה על ההשקעה באמצעות שכר דירה אטרקטיבי.

 

מטעם חברת בלום נמסר:“אנו שמחים להיות הראשונים שמציעים למשקיעים ישראליים פרויקטי נדל”ן באיחוד האמירויות. אנו גאים להציג לראווה את המיטב המיזמים של איחוד האמירויות לשוק הישראלי. אנו נרגשים להציג את הפרויקטים הנבחרים שלנו הממחישים בצורה במיטבית את הכדאיות של השקעה באיחוד האמירויות.”

 

“בלום מחויבת לפיתוח מגורי יוקרה ולהעשרת חיי לקוחותינו באמצעות מצוינות בניהול ותפעול הקהילות במיקומים מועדפים ברחבי איחוד האמירויות.”

“השאיפה שלנו למצוינות היא שהביאה אותנו למעמדנו וסייעה לנו לשמור עליו כמובילי הענף. השם בלום פרופרטיז הוא כיום שם נרדף לאיכות ואמינות בשוק יזמות הנדל”ן של איחוד האמירויות.”

עם מחירי נכסים אטרקטיביים ותכניות תשלומים גמישות, שאינן נושאות ריבית בכל חלקי איחוד האמירויות, יותר ויותר אנשים מבקשים כיום לרכוש נדל”ן באבו דאבי ודובאי, שתי ערים שבהן מציעה בלום למשקיעים ישראליים היצע נרחב של נכסים משובחים.

 

מאחר ונכסי מגורים באיחוד האמירויות פטורים ממס, ישראלים יכולים להשקיע בכל אחד מנכסי היוקרה של בלום וליהנות מבעלות חופשית ופטורה ממס תוך הפקה תשואה גבוהה על כספם.

 

באבו דאבי מציעה החברה עסקאות השקעה מצוינות הן ב-Park View והן ב-Soho Square, הממוקמים במיקום אסטרטגי סמוך לאוניברסיטת ניו יורק באבו דאבי, אטרקציות התיירותיות המרכזיות באי סאדיאט, כגון מוזיאון הלובר של אבו דאבי, וכן למלונות חמישה כוכבים, מגרשי גולף ברמה עולמית וחופים בתוליים.

 

בדובאי מציעה בלום שני פרויקט פרימיום – Bloom Towers ו-Bloom Heights, ובהם יחידות המוצעות למכירה החל מ-100 אלף דולר. פרויקט Bloom Towers יושלם ויימסר בסוף 2020 ואילו Bloom Heights נכנס זה עתה לשלב הבנייה האחרון עם מסירה מתוכננת ברבעון הראשון של 2021. קונים ישראליים יכולים ליהנות מתשואות חסרות תקדים על שכירות, מתכניות מימון ומתזרים תשלומים המצריך מקדמה של 25% בלבד במהלך הבנייה ופריסה של יתרת 75% על פני חמש שנים מהמסירה.

תגובות