עיריית כפר סבא תפעיל מסגרת יום חינמית בימי הסגר עבור ילדות וילדי הצוותים הרפואיים

עיריית כפר סבא נערכת בימים אלה לקראת פתיחה חוזרת של מסגרות יום עבור ילדות וילדי הצוותים הרפואיים, כחלק מהסיוע אותו מעניקה להם העירייה, ובדומה למסגרות שנפתחו בתקופת הסגר הקודם.

ביום שישי הקרוב, בהתאם להחלטה שהתקבלה על ידי הממשלה, ייכנס לתוקפו סגר שני לפני כניסת החג. על פי החלטת שרי הממשלה, צפוי הסגר להימשך כשלושה שבועות, עד לתום תקפת החגים, והוא כולל בין היתר את סגירת מוסדות החינוך ברחבי הארץ.

עיריית כפר סבא, בדומה לתקופת הסגר הקודמת, תפעיל במהלך ימי הסגר מסגרת יום חינמית עבור ילדות וילדי מערך הבריאות – בסבוד מלא של העירייה.

ראש העיר, רפי סער: “אנו נמצאים בתקופה מאתגרת מאוד, המחייבת את כולנו לשנס מותניים ולסייע זה לזו, כחלק מהערבות ההדדית המאפיינת את עם ישראל ורוח הנתינה המאפיינת יותר מכל את העיר כפר סבא. כחלק מהשירות לקהילה והסיוע שאנו מגישים לצוותים הרפואיים, העושים לילות כימים למען בריאות כולנו, החלטנו להחזיר בימי הסגר, בהן לא מתקיימת פעילות של מוסדות החינוך, את המסגרות החינמיות לילדות וילדי הצוותים הרפואיים. רק יחד נוכל לנצח את הנגיף ואני מאחל לכל תושבות ותושבי העיר ולכל בית ישראל שנה טובה, מתוקה ובעיקר בריאה”.

תגובות