האם מערך המחשוב שלך מוכן לתקופת הסגר?

הקורונה שיבשה את חיים של כולנו בצורה מאוד משמעותית, ונכון להיום מרבית בעלי העסקים צריכים לעשות חישוב מסלול מחדש. עוד ביטוי שהתחלנו להתרגל אליו בשנה האחרונה הוא ביטוי הסגר, מצב שבו כולם צריכים להישאר בבתים – ללא יכולת לצאת לעבודה. האם העסק שלכם מוכן לתקופת הסגר? מדובר על תקופה קשה, שאתם מוכרחים לצלוח אותה בכדי להשאיר את הראש מעל למים.

באמצעות שירותי מחשוב לעסקים אתם תוכלו להכין את העסק שלכם לתקופת הסגר. כך שלמרות שמדובר על סיטואציה לא אידיאלית, אתם תוכלו להשאיר את העסק שלכם חי ובועט. זה יכול להיות הרבה יותר משמעותי מאשר כל דבר אחר בתקופה הנוכחית, בתקופה שגם ככה אתם עושים כל מאמץ על מנת לשמור על הפעילות העסקית בשיניים.

תוודאו שכל העובדים מוכנים לקראת הסגר

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לוודא כי העובדים מוכנים לקראת הסגר שמתחיל בימים הקרובים. עליכם לראות כי לכל אחת מהעובדים יש את היכולת לבצע את העבודה שלו למרות המרחק. בין אם מדובר על תוכנות שונות במחשב או על פונקציות שונות שלרוב נמצאות רק במקום העבודה. בעזרת שירותי מחשוב לעסקים אתם תוכלו לקבל את כל העזרה והסיוע גם בימי הסגר, בימים שבהם היעילות של העבודה מרחוק עולה למבחן.

תיקייה שיתופית – כבר פתחתם?

עוד אלמנט שיכול לעזור לכם להיות מוכן לקראת הסגר הוא פתיחת תיקייה שיתופית לכל עובדי החברה. בתיקייה הזאת אתם תוכלו לשים את כל המסמכים החשובים, וכך לכל העובדים תהיה גישה למסמכים האלה בזמן אמת. כך יהיה ניתן לבצע את העבודה בצורה יעילה, וכל אחד יוכל לעדכן שינויים כאלה ואחרים בזמן אמת. חשוב מאוד שתוודאו כי כל אחד יודע איך לבצע את השינויים הנדרשים בתיקייה, כך שבזמן אמת לא יהיו פשלות. 

שיחות זום זה כבר עניין שבשגרה

מרבית העובדים בטח עוד זוכרים את זה מהסגר הראשון, ואתם כמובן צריכים לראות שהם לא שכחו לתפעל את הזום. באמצעות הזום אתם תוכלו לבצע שיחות ופגישות של כל עובדי החברה, למרות שכל אחד מהם נמצא בבית שלו. במקרה של בעיה עם הזום, תוכלו לפנות לחברה המספקת שירותי מחשוב לעסקים שתסייע לכם – כך לא תמצאו אתכם במצב שבו אינכם יכולים לתקשר עם העובדים.

הכי חשוב – לחשוב על היום שאחרי

לא מדובר על מצב אידיאלי את זה כולם מבינים, אך חברה שתספק לכם היום שירותי מחשוב לעסקים תוכל לסייע לכם גם בעתיד. אתם צריכים לראות איך אתם משאירים את העסק שלכם בחיים, למרות שהמצב הפך להיות בלתי נסבל. בסוף העסק שלכם הוא מקור ההכנסה העיקרי שאתם מתבססים עליו, ואסור לכם להשאיר אותו סגור באופן מוחלט במשך מספר רב של שבועות.

תגובות