מחפשים עו”ד צבאי? עורך דין צבאי שי רודה הוא הבחירה הנכונה 

מחפשים עו”ד צבאי? עורך דין צבאי שי רודה הוא הבחירה הנכונה 

 

להיות חייל בצבא ההגנה לישראל זו משימה מאוד לא פשוטה, וזה עוד לפני שנדבר על השאלה מה עושים במהלך השירות הצבאי ולאיזה חייל מגייסים אותנו. לעומת זאת, יש גם אנשים שבוחרים להפוך את השירות הצבאי לעבודה הראשית של חייהם ולקריירה, אך גם אותם אנשים צריכים לקבל את החוקים ואת ההתנהלות של צה”ל. מה עושים בפועל? ואיך מתמודדים במצב שבו אנחנו אשמים במשהו? חשוב להבין שבמדינת ישראל יש הבדל בין מערכת השפיטה האזרחית ובין בית המשפט הצבאי, וכל מערכת משפט שכזו יכולה להחליט על עונש אחר. כך למשל, על עבירות של סמים, מספר לנו עוה”ד הצבאי שי רודה, צה”ל לרוב יחליט על עונש חמור של תקופת מאסר לא קצרה. לעומת זאת, על פי עורך דין צבאי שי רודה, בבתי המשפט האזרחיים העונש יכול להיות קל פי כמה ואחר. 

 

עורך דין צבאי שי רודה והשירות שהוא יוכל להציע לכם 

 

ממש כפי שקורה במערכת המשפט האזרחית, כך גם קורה במערכת המשפט הצבאית, כלומר, יש מקרים קיצוניים יותר או פחות. זה ברור שאם אתם מתמודדים עם מקרה יחסית פשוט על עבירה שביצעתם, הרי שרוב עורכי הדין הצבאיים, כמו שי רודה, יוכלו לעזור לכם. מצד שני, אם אתם מתמודדים עם מקרה דרמטי ולא שגרתי, כדאי יהיה לבדוק בשבע עיניים לאיזה עו”ד אתם פונים. יש לא מעט עורכי דין צבאיים שיוכלו לעזור לכם, אך לא כולם יציעו לכם את השירות המוביל של עורך דין צבאי שי רודה. עוה”ד הצבאי שי רודה יוכל לייעץ לכם מה עליכם לעשות בהתאם לתיק שתניחו על שולחנו. הייעוץ הזה יעזור לכם להקטין את הטעויות שאתם עלולים לבצע והוא גם יעזור לכם להבין האם יש לכם עילה לתביעה או איך כדאי לכם להתגונן. למעשה, עורך דין צבאי שי רודה יוכל ללוות אתכם לכל אורך התהליך והוא גם יוכל לדאוג לכך שהעונש שתקבלו בסופו של דבר יהיה קטן יותר. 

 

האם בדרך כלל שירותיו של עו”ד עולים הרבה? 

 

יש הבדל בין תיק עריקות שתניחו על שולחנו של עוה”ד שלכם ובין תיק של התעללות מינית, פגיעה מינית או כל מיני עבירות אחרות. כתוצאה מכך, גם המחירים שתשלמו לעוה”ד יהיו שונים. אין ספק שאחד מהפרמטרים שיוכלו להשפיע על המחיר שאתם עומדים לשלם לעוה”ד קשור למורכבות התיק שתבקשו ממנו לנהל. בנוסף, כמובן שלכל עורך דין בתחום הצבאי יש גם תעריפים אחרים וזה עוד נתון שישפיע על המחיר הסופי. מה שבטוח זה שאם אתם מתמודדים עם עניין רציני ואם אתם רוצים לקבל שירות טוב, יש לבדוק באיזה עו”ד אתם בוחרים. בדרך כלל עדיף יהיה לשלם סכום קצת יותר גבוה לעו”ד מוביל ובעל מוניטין אם זה מה שיבטיח שכל העניין יהיה מאחוריכם תוך זמן קצר. 

תגובות