מדוע ביטוח נסיעות לחו”ל הראל זו הבחירה הנכונה? 

מדוע ביטוח נסיעות לחו”ל הראל זו הבחירה הנכונה? 

 

אומנם זה נכון שבחודשים האחרונים העולם השתנה וכל מה שידענו על טיסות כבר לא דומה למה שהכרנו בעבר, אך יחד עם זאת, השמיים חוזרים להיפתח. יש הגבלות, הדברים נראים אחרת, אבל אנשים, גם מישראל, יכולים לצאת למקומות שונים בעולם. מצד שני, המגיפה שאיתה אנחנו מתמודדים מעוררת בצורה חדה יותר את הצורך לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל עם הראל, כי מה פתאום שנתפשר על ביטוחי נסיעות שהם פחות טובים מזה? ביטוח נסיעות לחו”ל הראל זו הבחירה הנכונה עבור כל מי שרוצה לנסוע בשלום ולחזור בשלום, כך שאם צפויה לכם נסיעה בקרוב, זה הביטוח הנכון עבורכם. אומנם זה נכון שאף אחד מאתנו לא היה רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך לממש את הביטוח ואת הזכויות שלו, אבל קשה לדעת מה יוליד יום ולכן חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל עם הראל. 

 

מהם היתרונות של ביטוח נסיעות לחו”ל הראל? 

 

אם תעשו חיפוש באינטרנט, אתם תראו שיש הרבה מאוד סוכנויות ביטוח נסיעות שאליהן תוכלו לפנות ואצל כל אחת מהן תוכלו לעשות ביטוח. עם זאת, הניסיון בפועל מוכיח שלא כל חברת ביטוח תעשה הכול למען הלקוחות שלה ברגע האמת, ואם יש משהו שלגביו לא תרצו לקחת סיכונים, זה העניין הזה. אתם יכולים לדמיין את הסיטואציה שבה אתם נמצאים חולים במדינה כלשהי ולא מקבלים מענה ועזרה מחברת הביטוח שלכם? זה מצב נוראי. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שתמיד תקבלו מענה, עזרה ואת ההחזר הכספי שמגיע לכם, ביטוח נסיעות לחו”ל הראל זו הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות. ביטוח נסיעות לחו”ל עם הראל זו אומנם לא האופציה הכי זולה שיש, אך מצד שני, זו חברת הביטוח טובה, וותיקה וכזאת נותנת מענה לכל לקוח. לכן, בין אם אתם חוששים מהנסיעה הקרובה שלכם בגלל הקורונה ובין אם אתם מוטרדים מכל דבר אחר, כדאי שתעשו את ביטוח הנסיעות שלכם לחו”ל עם הטובים ביותר. 

 

מה ישפיע על מחיר הפוליסה? 

 

אי אפשר לחשוב לפנות אל סוכנות ביטוח נסיעות ולא לחשוב גם על העלויות. למען האמת, כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו”ל הראל צריך להבין מהם הגורמים שיכולים להשפיע על העלות, כי עובדה היא שכל לקוח יקבל הצעת מחיר קצת שונה. חלק מהגורמים שישפיעו בסופו של דבר על עלות הפוליסה הם: מדינת היעד. כלומר, לאן אתם טסים ועד כמה המדינה נחשבת למסוכנת מבחינות שונות, כמו מבחינת התפשטות הקורונה? האם אתם מעשנים? האם הייתם חולים לאחרונה? האם עבדתם טיפולים רפואיים שונים? בנוסף, כמובן שגם הגיל שלכם יכול להשפיע על השאלה כמה תשלמו על פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם וחשוב להיות מודעים לכל אלה. אומנם על רוב הגורמים לא תוכלו כלל להשפיע, אך חשוב שתדעו שכל אלה ביחד יקבעו כמה תשלמו על הביטוח. 

תגובות