על מה כולם מדברים כשהם אומרים קידום אתרים בגוגל? 

על מה כולם מדברים כשהם אומרים קידום אתרים בגוגל? 

 

הימים שבהם בעלי עסקים פתחו והקימו אתרי אינטרנט ובכך הסתפקו, עברו חלפו להם. העניין הוא שכל יום יש עוד ועוד אתרי אינטרנט, מה שמעורר את השאלה: מה הופך אתר מסוים לטוב יותר לעומת אחרים? למה יש אתרים שהגולשים נכנסים אליהם יותר? והאם שווה להשקיע בעניין הזה? יש אומנם בעלי עסקים שמתחזקים אתרי אינטרנט רק כדי להגיד ללקוח שיש להם אתר, אך יש הרבה בעלי עסקים אחרים שמרוויחים מהאתר הזה. הרווח יכול להגיע מפרסומות, מקנייה ישירה ומקוונת של לקוחות או מעוד פעולות אחרות. מה שבטוח זה שאם כבר יש לכם אתר, אתם חייבים לקדם אותו כי אחרת אנשים לא יידעו שהוא קיים. קידום של אתרים בגוגל זה לא סתם עניין וזו לא שאלה של רצון. כלומר, אתם יכולים להמשיך לתחזק את האתר בלי לקדם אותו, אבל במקרה כזה הוא לא ימלא את ייעודו. לעומת זאת, קידום אתרים בגוגל שנעשה בצורה רצינית ומקצועית יגרום לכך שהאתר שלכם לא רק ייראה יפה, אלא גם יוביל אליכם עוד ועוד לקוחות חדשים. 

 

איך עושים קידום אתרים בגוגל? 

 

בשנים האחרונות קידום של אתרים בגוגל הפך להיות מקצוע לכל דבר ועניין. לכן זה לא כל כך פשוט לענות על השאלה איך עושים קידום אתרים בגוגל. ראשית, יש הרבה פעולות שאפשר לעשות כדי לקדם את האתר, ושנית, לכל מקדם אתרים יש גם שיטת פעולה מעט שונה. לכן הדבר החשוב ביותר שצריך להבין, זה שקידום של אתרים בגוגל לא עושים “על הדרך”. כלומר, אם תשקיעו בעניין הזה שעה אחת פעם בשבוע, כנראה שלא תצליחו לגרום לאתר שלכם להמריא. לעומת זאת, אם תפנו אל חברה שזו בדיוק המומחיות שלה ושל העובדים שלה, תוכלו לצפות לתוצאות מרשימות ביותר. זכרו: הגולשים נכנסים רק לעמודים הראשונים שגוגל מראה להם עבור חיפוש מסוים שהם עושים. לכן האינטרנט שלכם, בעלי האתר, הוא להופיע בין התוצאות הראשונות שגוגל מראה לגולש. 

 

בחירת אנשי המקצוע הכי טובים שיש 

 

כשפי שראינו, קידום אתרים בגוגל זה משהו שעדיף לעשות בעזרת אנשי מקצוע מוכשרים ומוצלחים. לכן, כאשר חושבים על קידום אורגני בגוגל או על קידום ממומן, כדאי יהיה לבדוק תחילה לאיזה אנשי מקצוע אתם מתקשרים. האם הם מנוסים בקידום הספציפי שבו אתם מעוניינים? והאם הם יוכלו להראות לכם אתרים של לקוחות אחרים שפנו אליהם ושהם באמת הצליחו לקדם? האם מדובר על חברת קידום אתרים שגובה מחירים סבירים או שהסכום נראה לכם גבוה מידי? על מנת שתוכלו להבטיח שאתם נמנעים מהוצאה כלכלית מוגזמת, בהחלט כדאי יהיה לבדוק את העלות לעומק. איפה זה עולה לכם יותר? ומה אתם מקבלים תמורת הסכום שתשלמו בסופו של דבר למקדם האתרים שלכם? 

תגובות