החלו העבודות להכשרת שטח הבנייה להקמת קריית התקשורת העירונית במערב העיר

היום (רביעי 01.10.2020) החלו העבודות להכשרת שטח הבנייה להקמת קריית התקשורת העירונית במערב העיר, וטרקטורים עלו על השטח מצפון-מערב לפארק 80 במערב העיר והחלו בעבודות ליישור השטח וניקויו, כהכנה לתחילת הבנייה.

כזכור, לפני מספר שבועות חתם ראש העיר רפי סער על היתר חפירה לקריית התקשורת העירונית, וזאת לאחר שוועדת המשנה המחוזית להתנגדויות אישרה למתן תוקף את התוכנית כבר בחודש נובמבר האחרון. החתימה על היתר החפירה מאפשרת התחלה של עבודות חפירת יסודות ומרתף, כאשר בניית המתחם כולו צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים

קריית התקשורת תוקם על ידי חברת “תיא תקשורת” וכוללת מרכז ישראלי לקולנוע ולטלוויזיה בצפון מערב העיר. כמו כן, במסגרת התוכנית יועברו אולפני הרצליה ממיקומם הישן לעיר כפר סבא, וזאת בהמשך להתערבותו של ראש העיר רפי סער, שקידם את התוכנית מאז היבחרו.

ראש העיר, רפי סער: “זה יום מרגש עבור העיר כולה ובשורה לכל תושבות ותושבי העיר. אנו נמצאים אמנם בימים לא פשוטים ולא ברור מתי פעילות התרבות בארץ תחזור לשגרה, אך אנו ממשיכים לקדם גם בתקופה זו את עבודות התשתית והבנייה ברחבי העיר כולה. כפר סבא מעודדת ותומכת בתרבות המקומית והארצית, ומקדמת את פעילות הקולנוע הישראלי. הקמת קריית התקשורת בעירנו – בה התקיים טקס האוסקר הישראלי, פסטיבל הקולנוע הישראלי וצולמו עשרות הפקות, היא חלק מפעילויות לקידום הפיתוח העסקי בעיר”.

תוכנית הקמת קריית התקשורת, שקודמה באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, משתרעת על פני שטח של כ-8.5 דונם, בהם ייבנו בין היתר אולפני צילום והפקה ובית ספר למקצועות התקשורת  משרדים לאולפנים ומסחר נלווה, כאשר המבנה תוכנן על ידי “סקורקא אדריכלים”.

תגובות