רילוקיישן לניו יורק: רשימת מטלות חשובות לביצוע

רילוקיישן לניו יורק: רשימת מטלות חשובות לביצוע

מצאתם עבודה חדשה בניו יורק וטיפלתם בכל הניירת שמגיעה עם תהליך רילוקיישן לניו יורק? כל הכבוד! אבל אתם עדיין צריכים לזכור כמה צעדים אחרונים, כגון בדיקות בריאות ונושאים פיננסיים. מדריך זה מסייע לכם בהכנות האחרונות למעבר לניו יורק.

רשימת המטלות למעבר לניו יורק עשויה להיות מורכבת למדי, אבל אל חשש, אתם בדרך הנכונה. אם דאגתם לכל השלבים הנחוצים לתהליך רילוקיישן לניו יורק, אתם כבר באמצע הדרך. עכשיו אתם מוכנים להשלים את המטלות האחרונות למעבר.

בדיקת בריאות לפני רילוקיישן לניו יורק

לפני שתתחילו את ההרפתקה שלכם בניו יורק, חשוב לוודא שאתם וגם בני משפחתכם בריאים. זה הזמן לקבוע פגישות לבדיקה רפואית מקיפה אצל רופא המשפחה, רופא השיניים ורופא הילדים, אם הם עוברים איתכם.

אם אתם זקוקים לטיפול מורכב או למרשמי תרופות יקרות, כגון ניתוחים קטנים או עדשות מגע חדשות, השיגו אותם כעת במקום להמתין לשעת חירום רפואית לאחר רילוקיישן לניו יורק. הרופא שלכם צריך גם לייעץ לכם לגבי טיפולים חיוניים. אם אתם זקוקים לתרופות מרשם למחלות כרוניות, עליכם לקבל אותם לפני שתעברו לניו יורק. 

בהתאם לפרק הזמן בו התרופות יספיקו לכם, כדאי גם לברר אם קשה להשיג את תרופות המרשם שלכם או אם הן יקרות במיוחד בניו יורק, ולהצטייד במידת האפשר.

בנקאות וביטוחים

מומלץ לפנות לסניף הבנק שלכם ולהבין אם יש לכם גישה לחסכונות שלכם במהלך השהות שלכם בחו”ל. ודאו כי כרטיסי האשראי שלכם תקפים, ובררו אם יש חובות או תשלומים שטרם שילמתם לפני העזיבה. הידיעה אם סניף הבנק שלכם יטפל בתשלומים שוטפים עבורכם לאחר המעבר לניו יורק היא יתרון נוסף.

אם כבר מדברים על מקרי חירום, תזדקקו לביטוח בניו יורק, אבל יתכן שלא כל הפוליסות שברשותכם ניתנות להעברה. פנו לחברת הביטוח שלכם לפני המעבר, ובדקו אם תוכניות ביטוח הבריאות הפרטי שלכם עדיין תהיינה תקפות בניו יורק. 

חברת הביטוח שלכם אמורה גם להציע לכם ייעוץ לגבי כל הפוליסות הנוספות שתצטרכו, בתהליך רילוקיישן לניו יורק, כגון ביטוח נסיעות או ביטוח סיכונים. 

שירותים שאתם משלמים עליהם, וביטול טלפון ואינטרנט

לפני שתארזו את המזוודות ותעברו לניו יורק, אל תשכחו ליצור קשר עם חברות השירות ולבטל את החוזים שלכם לגבי חשבונות חשמל, מים, גז וכן הלאה. אם כבר מכרתם את הבית או עזבתם את הדירה שהשכרתם, אולי מספיק שתיידעו את הדיירים החדשים. 

בהמשך, הדיירים החדשים ישנו את החוזה בהתאם. חשוב לזכור ליצור קשר גם עם חברת הטלפונים שלכם וספק שירותי האינטרנט שלכם לפני רילוקיישן לניו יורק. גם אם החוזה שלכם איתם טרם הסתיים, תוכלו לבטל אותו בטענה שאתם עוזבים את הארץ. בכל המקרים האלו, יתכן שתקבלו חשבון סופי שעליכם לשלם, לפני המעבר שלכם לניו יורק.

תגובות