איך להיות איש מכירות בתקופת הקורונה?

איך להיות איש מכירות בתקופת הקורונה?

תקופת הקורונה שינתה בצורה מהותית את העולם העסקי, ובכללה גם את הדרך שבה בתי עסק מגיעים ללקוחות חדשים. עסקים פיזיים שהסתמכו על לקוחות מזדמנים שראו את העסק ברחוב, וכן חברות שהתבססו על לקוחות נאמנים שחוזרים שוב ושוב, נאלצים כעת להשקיע במאמצי שיווק מוגברים. דווקא בתקופה הזו נפתחות הזדמנויות בפני אנשי שיווק ומכירות מיומנים, שמכירים את רזי המקצוע לפרוח ולמכור בעבודה מהבית באמצעות שיחות טלפוניות ופגישות זום. כיצד תלמדו להיות אנשי מכירות טובים יותר? גלו במאמר לפניכם

קורסים מקוונים שיכולים להזניק את יכולות המכירה

כיום אפשר ללמוד באמצעות קורסים מקוונים את רזי המכירה הטלפונית והפרונטלית. בקורסים לומדים כיצד להציג את מוצרי החברה ושירותיה באופן שיתאים לכל לקוח ולקוח. בנוסף, לומדים להתגבר על התנגדויות נפוצות, להוביל לסגירה וקבלת פרטי כרטיס אשראי מהלקוח, איך לבצע פולו־אפ, איך להגדיל את המכירות עם מוצרים נוספים ועוד מגוון רחב של נושאים. קורסים מקצועיים בתחום המכירות מאפשרים לרכוש את כל הידע הזה בקצב שלכם, בשעות הנוחות לכם ומבלי לעזוב את הבית.

היתרון הגדול בתקופה הזו, שבה רבים מאתנו סגורים בבית או נמצאים בחל”ת, הוא היכולת לחדד את הכישורים הקיימים שלנו ולהוסיף כישורים נוספים לסט הכלים הקיים. קורס מכירות באינטרנט מתאים לכל אדם ואינו דורש ידע מקדים. ניתן ללמוד כיצד למכור כבר בתקופת התיכון, ולהמשיך להתמקצע בתחום גם הרבה לאחר היציאה לפנסיה.

אילו אפשרויות נפתחות בפניכם לאחר סיום הקורס?

לאחר סיום קורס מכירות אתם יכולים מיד להתחיל לעבוד בתחום הן כשכירים עבור חברות הזקוקות לאנשי מכירות, והן באופן עצמאי בשיווק מוצרים משלכם. אין זה משנה אם עד היום עבדתם בתחום שדורש ידע בשיווק או עסקתם במקצוע אחר. התחום המתגמל פתוח לכל אדם שפתוח ללמוד ולהשתפר משנה לשנה.

אם תסקרו את אתרי הדרושים באינטרנט תגלו מגוון עצום של משרות שיווק. חברות טלפוניה ותקשורת מחפשות אנשי מכירות העובדים במוקדים טלפוניים לשיחות נכנסות ויוצאות. חברות הביטוח מעסיקות טלפנים המבצעים את השיחות הראשוניות ללקוחות פוטנציאליים ומציעים חבילות משתלמות. אפילו חברות האינטרנט והכבלים מתרחבות כיום, ומציעות חבילות משתלמות לכל אותן משפחות הזקוקות לשדרוג השירותים הקיימים בזמן הסגר. אלה רק מקצת ההזדמנויות שנפתחות בפניכם לאחר שחידדתם את כישורי המכירה.

הבית של כל הקורסים המקוונים

המקום הטוב ביותר למצוא מגוון קורסים מקצועיים אונליין הוא אתר https://www.course-online.co.il המהווה מאגר מידע עצום ומרתק לקורסים במגוון עצום של נושאים. מלבד קורסי המכירות ניתן למצוא באתר גם קורסים בתחום הבישול, ללמוד שפות תכנות חדשות ובניית אתרים אונליין, ליהנות מקורס העצמה אישית ולהפוך לאדם בעל כישורים רבים. ניתן אפילו להפוך את אחד מהתחביבים שלכם למקצוע ולהפוך לקונדיטורים מיומנים, בעסק שנחשב היום לעסק חיוני לממכר מזון. חפשו באתר את הקורסים המרתקים אתכם, והתחילו ללמוד כבר עכשיו תחומים חדשים המעניינים אתכם. 

תגובות