עצות זהב לעריכת וידאו בצורה מקצועית ביותר

עצות זהב לעריכת וידאו בצורה מקצועית ביותר

שימושי ומהנה

עריכת וידאו היא מיומנות מיוחדת וכיפית שיכולה לא רק להעביר לכם את הזמן, אלא גם לתת לכם להביע את היצירתיות שלכם. יכול להיות מדובר בתחום עניין, בדרך להביע את עצמכם ואם תיקחו את זה צעד קדימה – אפילו בהכנסה של ממש. בשביל לעזור לכם למצוא את עצמכם בעולם המורכב הזה, ריכזנו עבורכם את העצות שהכי חשוב לשמוע כשאתם מתחילים לערוך. מוכנים?

תשקיעו בצילומים


עריכה טובה היא חשובה. אבל דבר שחשוב לא פחות הוא הצילומים שתבחרו לשלב בסרטון שלכם. תשקיעו בצילומים, תבררו את אלה הטובים ביותר ואל תתפשרו על צילומים שיצאו לכם מתושתשים – זה ישתלם, אנחנו מבטיחים.

תוסיפו הנפשות במעבר


הנפשות או מעברים חלקים יכולים להקפיץ את הסרטון שלכם בכמה רמות מקצועיות. השקעה בהנפשות מיוחדות, שמירה על סטייל ועיצוב מתוחכם הם הכרחיים בדרך שלכם ליצירת הסרטון המושלם. תחקרו את האפשרויות שיש בתוכנת העריכה שלכם, תהיו יצירתיים ואל תפסיקו עד שהסרטון שלכם יהיה מושלם.

תוסיפו מוזיקה


הוספה של מוזיקה לסרטון שלכם היא הכרחית בשביל להפוך אותו למיוחד ומגניב. אחרי שתבחרו במוזיקה הרלוונטית, תוכלו להתאים אליו את המעברים בין הסרטונים השונים כך שיתאימו לקצב. הדבר יוסיף נופח מקצועי לעבודה ויהפוך את הסרטון שלכם למהנה לצפייה עוד יותר.

תשמרו על אורך אטרקטיבי


אם תהנו מהעבודה, יכול להיות שתסחפו ותיצרו סרטון שהוא קצת יותר ארוך ממה שאתם צריכים. לפעמים סרטון של שתי דקות ואפילו חצי דקה יכול לעשות את העבודה. תחשבו על המטרה של הסרטון, תבחרו את אורך הסרטון המשוער מראש ותשתדלו לא לצאת מהגבולות שלכם יותר מידי.

לקריאה נוספת

הבחור הזה נתן לאנשים זרים לערוך לו פרסומת לסושי – לחצו כאן בשביל לראות אלו עבודות הוא קיבל.

לפרטים נוספים – https://kicky.co.il/guides-and-tips/video-editing-software/

תגובות