איריס אברהם מונתה למנהלת בית הספר ברנר בכפר סבא

איריס אברהם מונתה למנהלת בית הספר ברנר בכפר סבא
איריס אברהם מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר היסודי ברנר בכפר סבא, במקומה של מירי וקסמן, שפרשה לגמלאות.

אברהם, תושבת רמת השרון, אם לשניים, בעלת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך ותואר שני במינהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב, שימשה עוסקת זה שנים רבות בחינוך, הוראה וניהול. כמו כן, שימשה משך שנים בתפקידי ליווי מורים וכעת מלווה מנהלים בתחילת דרכם. היא בעלת ניסיון ניהולי גם בחינוך הבלתי פורמלי במסגרת יום לימודים ארוך והתנדבה בעבר למען נוער בסיכון במסגרת עמותת “עלם”. כמו כן, היא בוגרת תוכנית “צמרות” לפיתוח מנהלים

איריס אברהם מנהלת ברנר

אברהם, שתיכנס לתפקידה לאחר חופשת סוכות, מחליפה כאמור את מירי וקסמן, שפורשת לגמלאות אחרי 31 שנים של חינוך, הוראה וניהול בבית הספר ברנר.

ראש העיר, רפי סער: “אני מודה למירי על שנים רבות במערכת החינוך בכפר סבא ועל הובלתה את בית הספר למצוינות חברתית ולימודית כאחד. המורשת שהיא משאירה אחריה תלווה את תלמידות ותלמידי בית הספר גם בעתיד. אני מברך את איריס על כניסתה לתפקיד ומאחל לה הצלחה רבה. אני סמוך ובטוח כי איריס תמשיך להוביל את בית הספר ותלמידיו להישגים בכל התחומים”.

מנהלת בית הספר ברנר הנכנסת, איריס אברהם: “אני מגיעה לבית הספר ברנר לאחר ניסיון בניהול בית ספר יסודי, הובלתו לשינוי, לצמיחה ממשבר, בניית צוות מוביל וקידום ייחודיות לצד טיפוח מתמיד של יחס וקשר אישי. אני מאמינה מאוד בחינוך הדורות הרכים למען עתידנו, ביחס אישי וקשר מיטבי בין כל באי בית הספר – תלמידים, הורים ומורים. אני רואה חשיבות עליונה בחינוך לערכים, לשוויון ולכבוד האדם, המתחילים בדוגמה אישית, וכמובן במנוף לעידוד הסקרנות והיצירתיות של הילדות והילדים והזדמנות לפריצת גבולות הכיתה ובית הספר”.

תגובות