הוד השרון מאדום לצהוב בשבוע

לאחר שלקראת ערב יום כיפור כשגרף החולים באזור השרון היה בעלייה וגם בהוד השרון נגעו בצבע האדום של תוכנית הרמזור, שורת החלטות ופעולות של העירייה הביאה לירידה מהירה ברמת התחלואה ולהתייצבות של העיר על הצבע הצהוב במדד, וכעיר הבריאה באזור עם ציון רמזור של 5.7 בעוד שאר ערי הסביבה כתומות ובציון מעל 6.

נכון להיום, יום שני ה-5 בספטמבר, יש בהוד השרון 212 חולים פעילים, 7 מהם מאושפזים בבתי חולים ו-3 במלוניות ו-502 מבודדים.

ראש העירייה אמיר כוכבי אמר כי ״השיפור הניכר בנתוני התחלואה בעיר, הוא תוצאה של מחויבות אישית של התושבות והתושבים, שנמנעים מהתקהלויות, עוטים מסכות ושומרים מרחק איש מרעהו, בנוסף למגוון פעולות שביצעה העירייה לצמצום התחלואה ולקטיעת שרשראות ההדבקה

אמיר כוכבי

אנחנו נמשיך לפעול בהסברה ואכיפה כדי להבטיח את בריאות תושבות ותושבי העיר, וזאת על מנת שכשיוסר הסגר ותשוב שיטת המדידה הדיפרנציאלית, נוכל לחזור למסלול חיים נורמטיבי ככל האפשר כקהילה וכעיר. אני מודה לכל העוסקות והעוסקים במלאכה עובדות ועובדי העירייה, מתנדבות ומתנדבי העיר ותושבותיה ותושביה המקפידים על ההנחיות. אם נדע להקפיד על ההנחיות גם בחגים הקרובים נצליח לעמוד ביעד.״

בין הפעולות שביצעה עיריית הוד השרון, בשיתוף פיקוד העורף וגורמי האכיפה:

הקמת משל”ט הקורונה העירוני שמתאם את פעילות העירייה, פיקוד העורף וגורמי האכיפה, מאתר מוקדי תחלואה ומאפשר ריכוז מאמצים בנקודות הבעייתיות.

הקמת מערך של בודקים אפידמיולוגיים, מתנדבות/ים ועובדות/ים עריה, כדי ליעל את תהליך הבדיקות ולאפשר השלמה מהירה ככל הניתן של רשימות המגעים.

מתן מענה עירוני לאוכלוסיות בתי הכנסת לתפילות הימים הנוראיים במרחב הפתוח והסברה והקפדה על הימנעות מתפילות במרחב סגור

פעילות אכיפה שמבוצעות על ידי משטרת ישראל, פקחי הפיקוח העירוני ולאחרונה הוסמכו גם סיירי הביטחון לקיים אכיפה לעברות בנושא קורונה.

החשכת גינות שנכנסה לתוקף לפני יום כיפור כדי לצמצם שעות התקהלות. העירייה עדכנה במעמד הסגירה כי הנחיה זאת תיבחן כל שבוע מחדש.

הגברת ההסברה והאכיפה במרחב הציבורי

תגובות