גם בסגר אפשר להפגין אהבה

גם בסגר אפשר להפגין אהבה

 

התקופה הנוכחית היא לא תקופה אידיאלית, כולנו היינו צריכים לחשב מסלול מחדש מאז שהקורונה נכנסה אל תוך חיינו. בטח כעת שהמדינה כולה נמצאת תחת סגר, כל אחד ואחת מאיתנו לא יוצא מהבית ומשתדל להפחית את האינטראקציה עם אנשים אחרים – אך זה לא אומר שאי אפשר להפגין אהבה. דווקא עכשיו, בתקופה הלא ברורה הזאת יש לכם הזדמנות מצוינת להפגין אהבה כלפי האנשים שקרובים אליכם

אנו נספק לכם מספר דוגמאות למקרים שבהם אתם מוכרחים להפגין אהבה, גם בסגר הנוכחי שהוא מאוד קשוח עבור כולנו. תזכרו שאם אתם תראו אהבה כלפי אנשים אחרים, הם גם יראו כלפיכם אהבה – ובואו נודה על האמת האהבה היא הדבר החשוב שנשאר לנו.

 

חברת משפחה או מישהי קרובה ילדה?

לידה היא אחד מהרגעים המרגשים ביותר שיש, אך בתקופת הקורונה אתם לא באמת יכולים ללכת לבית החולים על מנת לראות את התינוק או התינוקות. אך זה לא אומר שאתם לא צריכים להראות אהבה, הרי גם ככה הבדידות יכולה להיות מעט לא נעימה. תחפשו משלוח ליולדת שיגיע עד לבית החולים, וכך אתם תדעו שאתם את שלכם עשיתם – למרות הסגר ולמרות חוסר הוודאות.

 

בן אדם קרוב אליכם מתחתן?

אומנם אתם ככל הנראה לא תקבלו הזמנה לאירוע, אם בכלל הוא התקיים במסגרת ההגבלות – אך זה לא אומר שאתם צריכים לשבת בחיבוק ידיים. משלוחי מתנות עדיין אפשריים גם בתקופה הנוכחית, והמתנה בטוח תעלה לכם פחות מהסכום שאותו הייתם צריכים לשים במעטפה. אז אל תחשבו שאתם יכולים פשוט לשכוח את הרגע המיוחד, הרי חתונה יש רק פעם אחת בחיים – גם אם היא מתקיימת בסיטואציה כל כך מוזרה.

 

אחד מהאנשים שקרובים אליכם חוגג יום הולדת?

זה יכול להיות מאוד מבאס לחגוג יום הולדת בתקופה הזאת, תקופה שבה אף אחד לא יכול להגיע ולשמוח בשמחתכם. אך חשוב מאוד שתעשו לאנשים שקרובים אליכם קצת יותר טוב, ותראו להם כי למרות המרחק אתם חושבים עליכם – ורוצים לעשות להם קצת טוב על הלב. משלוח פרחים לדוגמא יכול להיות פתרון נהדר, גם לא תצטרכו לשלם ביוקר וגם תוכלו להעניק מתנה נחמדה לכבוד היום המיוחד.

 

חבר או חברה קיבלו קידום במקום העבודה?

התקופה הנוכחית היא מאוד לא ברורה בעיקר במקומות העבודה, ואם חבר או חברה קיבל קידום בתקופה הזאת מגיע לו או לה טפיחה על השכם. תוכלו לעשות לה משלוח של מתנה מגניבה לכבוד המאורע החגיגי – זה יכול להיות סתם מתנה אישית או מתנה לכבוד הכניסה למשרד או למקום החדש. כך תוכלו להראות לאותו חבר או חברה כי למרות הסגר, הם כן חשובים לכם – ואתם מאוד שמחים לראות אותם מתקדמים ומוכיחים את עצמם פעם אחר פעם.

תגובות