החזירו אהבה לבית ולמשרד שלכם

החזירו אהבה לבית ולמשרד שלכם

לפעמים נדמה שאי אפשר להפריז בחשיבותו של הבית שלנו. הבית הוא המקום בו אנחנו ישנים אוכלים, מארחים וחיים, הבית הוא המקום המוגן שלנו, ומכאן – זה הזמן להחזיר לו אהבה.

כך תוציאו את המקסימום מכל חלל

נדמה שיותר מתמיד, עיצוב הבית הוא מושג רותח, כזה שמדברים עליו, היכן שלא נסתכל. ככה זה בעידן האינסטגרם, כאשר רבים וטובים מעלים תמונות של החלל בו הם שוהים ומראים כמה הוא שיקי, מלא טעם, מתוקתק ומעורר השראה. אז מה עושים? שואפים לייצר אחד כזה בעצמנו, ויפה שעה אחת קודם. אז אם אתם גרים במרכז או באזור השרון יש חנות שטיחים מודרניים בהרצליה המהווה לא פחות מתחנה הכרחית בדרך.

לצד החשיבות הרבה עד מאד של הבית, גם לחלל המשרדי יש חשיבות. לפעמים, הלוק של החלל המשרדי הוא הסיבה שבזכותה נרצה להישאר עוד שעה במשרד, ניתן מעצמנו והמוטיבציה תעלה. כן, עד כדי כך חשוב להימצא בחלל אסתטי, כזה שרק מבט חטוף מסביב מיד משפר לנו את מצב הרוח. בדיוק כמו בבית, כך גם בשעות העבודה.

שטיח הוא הרבה, הרבה מעבר למשטח שעשוי מחומר רך וממוקם על הרצפה. שטיח הוא עולם ומלואו. עולם של צבעים, מרקמים, סגנונות, אפילו מורשת והיסטוריה, שכולם מגולמים באותו חפץ אהוב שממוקם במרכז החלל ומושך את תשומת ליבנו. במילים אחרות, שטיח הוא-הוא המפתח אם בא לכם להוציא את המקסימום מכל חלל.

טרנדים באים, טרנדים הולכים, איכות לעולם נשארת

כל חובב עיצוב טירון יגיד לכם. יש המון טרנדים. הסוקולנט שאופנתי היום הוא לא הפרינט האפריקאי שאופנתי מחר, והוא גם לא הקיר בגוון רוז-גולד שהיה אופנתי אתמול. טרנדים באים וחולפים במהירות מסחררת. שלא כמו בגד בארון, לפעמים הסוויץ’ מטרנד אחד לטרנד אחר גורר אחריו שינוי משמעותי, כזה שגם עולה בהתאם. הווה אומר, אם בא לכם לשדרג את הבית ולהוסיף לו נקודת עניין וצבע, למה שלא תעשו זאת בדרך שתמיד תהיה רלוונטית, כמו שטיח איכותי ועל זמני?

שטיחים מודרניים בהרצליה של חברת אלי ששון פחות או יותר נולדו למטרה זו בדיוק. לפני הטרנדים, לפני המגמות, לפני האינסטגרם (והאמת, גם הרבה אחריהם), יש דברים ששום דבר לא יחליף. איכות. טעם טוב. הקפדה על חומרי הגלם, על הטכניקות, על הצוות האיכותי ביותר שמבין דבר או שניים בתחום ועובד מכל הלב. כאלה בדיוק הם השטיחים של אלי ששון, והלוק הסופי? מדבר בעד עצמו בכל פעם מחדש. 

תגובות