המלצה חמה: אימפריית סושי בראש העין כולל משלוח עד הבית

קאן קאי: אימפריית סושי בראש העין

מאת: אירית מרק

הקורונה מזמנת לנו הרבה הפתעות בחיים, חלקן רעות (כמו הסגר, התמותה של אנשים ושל עסקים) וחלקן ממש טובות, כמו משלוחי האוכל – שהם הדבר הכי קרוב לסצנת המסעדות שנעלמה מחיינו בשנה האחרונה

משלוח אחד כזה הגיע היום לביתי כל הדרך מראש העין. בזה אחר זה נחתו על שולחני מנות משובחות מהמטבח האסיאתי של מסעדת קאן קאי. אם אתם לא מכירים אז רק שתדעו שהמסעדה, שהוקמה על ידי הדר אכרם, הפכה בשנים האחרונות לאימפריה של סושי שחורגת הרבה מעבר לגבולות העיר. מגיעים אליה מהוד השרון, כפר סבא, פתח תקוה, אורנית ואפילו שמעתי על חברים טובים מתל אביב שלא סוגרים את השבוע בלי לרדת על קומבינציית הסושי של הדר שהפכה לשם דבר.

מה שאני אוהבת במיוחד בסושי של קאן קאי הוא שהוא לא שבלוני ולא עייף. הוא עסיסי במידה הנכונה, הוא מרענן וכל מי שטעם את הארוחה שלנו אמר רק מילה אחת “וואו”. פעם אמרו על חומוס שעושים אותו באהבה או לא עושים בכלל. המשפט שמתאים לקאן קאי הוא “סושי עושים בתשוקה או לא עושים בכלל”

סלט פאפאיה

אין ספק שמורגשת כאן יד אמן של אישה שיודעת מה היא עושה. אגב, הדר היא לא רק מומחית לסושי, היא גם אמנית מדהימה. תסתכלו על הציורים שלה בפייסבוק “mr she” ותבינו למה הסושי שלה נראה כמו יצירת אמנות. היא באמת מוכשרת ופרפקציוניסטית. שאפו.

מה הזמנו?

נודלס ירקות (מנה מעולה), נודלס סלמון עם אגרול (לא לחובבי הסלמון בלבד), שניצלונים (כי זה מה שהילדים אוהבים).

מה קיבלנו?

חשק ענק לטוס לתאילנד ויפן בשנייה שהקורונה מסתלקת מחיינו

סושי פאנקו

מה המלצנו?

להרים טלפון לקאן קאי (אפשר גם להזמין משלוח דרך האתר) ולהגיד שהגעתם דרך השרון פוסט. חמשת המזמינים הראשונים שיגידו שהגיעו דרך “השרון פוסט” יקבלו מנה ראשונה חינם.

כדאי מאוד, טעים, מגיע חם, טרי, מומלץ מאוד

נודלס עוף

קאן קאי – סושי בר ומטבח אסייתי משה דיין 2, ראש העין   

צילום: גל זהבי

כשר

להזמנות:    http://www.kankai.co.il/

תגובות