כיצד בוחרים חברת הובלות בשרון

כיצד בוחרים חברת הובלות בשרון

בנוסף לשירות ההובלות המקובל והשגרתי, חברות הובלה רציניות, יסודיות ומקצועיות יעניקו לכם שירותים נוספים שקשורים לצרכים שונים העולים מתוך ההובלה ולרוב אין בעל מקצוע נוסף שיוכל להעניק את שירות זה ללקוחות. אז מהם שירותי “האקסטרה” שתוכלו לקבל בחברות הובלות בשרון ומה בדיוק הן מציעות? 

שירותי הובלה באמצעות מנוף

כיצד מובילים תכולת דירה שלמה אל דירת הפנטהאוז בקומה ה-20? איך מתרחשת הובלה של פריט כבד ומאסיבי כל כך כמו פסנתר כנף? מה עושים כאשר הספה שנבנתה על פי מידות מיוחדות פשוט לא יכולה לעבור את פתח הדלת הצר? התשובה לכל אלו היא מנוף, שלוקח חלק גדול ומשמעותי בתחום ההובלות. המנוף מאפשר למובילים לשאת פריטים כבדים ומשמעותיים, או כאלו שנמצאים בקומה גבוהה ואינם מסוגלים לעבור בגרמי המדרגות או המעלית, בעיקר שלא לעשות את הדרך למטה או למטה בעבודת כפיים שתימשך שעות ארוכות ומתישות, גם עבור הסבל החסון ביותר בעולם. 

המנוף נלווה להובלות שזקוקות לכך ומתופעל על ידי מנופאי מוסמך בלבד בתוספת תשלום. מומלץ שתבדקו את רישיונו של המנופאי ותוודאו שמדובר במפעיל מהימן ומנוסה, שלא יגרום לרכוש כל נזק. בנוסף, תשמחו לדעת שכל חברת הובלות בשרון עובדת עם מנופאי קבוע המספק לה שירות בעת הצורך.

שירותי אריזה ועיטוף

אין ספק שהחלק המתיש והמפרך ביותר בכל הובלה הוא האריזה. אנשים רבים שעוברים דירה מוצאים את עצמם בהתמודדות מאתגרת ואימתנית במיוחד עם כמות עצומה של תכולה, אותה כמובן צריך להכניס לתוך כמות של ארגזים ולדאוג שהפריטים השבירים ייעטפו היטב. גם הפעם תוכל חברת ההובלות לעזור ותציע שירותי אריזה נכונה של תכולת הדירה בה לא רק שנחסך מכם הצורך לארוז, אלא שגם האריזה והעיטוף יהיו מקצועיים לחלוטין וימנעו כל קלקול או שבר בחפצים. 

שירותי פירוק והרכבה

גם הפעם יש אנשים רבים שיצטרכו עזרה בפירוק המדפים, המיטה או הארון והם יזדקקו לעזרה דומה גם בעת הפריקה בדירה החדשה. חברת ההובלות תשלח אליכם הנדי מן מיומן שיפרק כל מה שתבקשו וירכיב מחדש לאחר שתסתיים ההובלה.

שירותי אחסנה

אנשים שטסים למספר חודשים או שנים לחו”ל, אנשים שמשפצים את ביתם וגם יורשים של דירות שבעליהם נפטרו יזדקקו למקום חיצוני לאחסן בו את הריהוט והחפצים שלהם. לפעמים זו תהיה תכולת הבית כולו ולעתים גם מספר מצומצם של ארגזים או רהיטים. שירותי האחסנה קיימים בכל עיר בישראל ועובדים מול חברות ההובלה המובילות. כך, כאשר ההובלה מגיעה, התכולה תועמס אל המשאית ומשם תועבר ישירות אל מקום האחסון. בעלי התכולה יקבלו מפתח למחסן הנעול שלהם וכאשר יצטרכו, יוכלו לפנות שוב לחברת ההובלות כדי שתעמיס את הפריטים ותעביר אותם אל היעד הרצוי. 

תגובות

תגובות